Stuifie
VWC lid
Mijn straat!Och wat verheug ik me er op om deze in de straat te zien!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mijn straat!Och wat verheug ik me er op om deze in de straat te zien!
YepIs de Crackling Revo 2.0 de omlabeling exclusief de eerste cake?
Volgens mij verkoopt breda de revoIemand deze gespot in zuid Holland? Of z'n kleinere broer..
Hij jeukt wel heel erg...
Vuurwerkloods ZevenhuizenIemand deze gespot in zuid Holland? Of z'n kleinere broer..
Mja, thnx, maar om nou 2u te rijden voor 1 product...Volgens mij verkoopt breda de revo
Iemand deze gespot in zuid Holland? Of z'n kleinere broer..
Kan er dan natuurlijk ook 2 bestellenMja, thnx, maar om nou 2u te rijden voor 1 product...

Bij Rembrandt vuurwerk in Voorburg, beide zijn daar te koop. 72 voor de Revo, 96 de tarantula (na 20% korting).Iemand deze gespot in zuid Holland? Of z'n kleinere broer..
Volgens mij zei je erachteraan.. Ik bestel helemaal niks meer. Ben helemaal klaarPOOOHHH deze was echt niet normaal goed! @JanFireman en ik keken me kaar aan van WTF!! Denk dat miss een 2e hier van gaat komen of misschien de crackling revo
Ik niet…Ik trek nog maar een blik zelfbeheersing open..
Dat heb ik @Pyro-adam vaker horen zeggenVolgens mij zei je erachteraan.. Ik bestel helemaal niks meer. Ben helemaal klaar![]()
Ik heb daar geen active herinneringen aan..Volgens mij zei je erachteraan.. Ik bestel helemaal niks meer. Ben helemaal klaar![]()