Tarantula *NIEUW 2025*

Poetsie poetsie! Ik had er eentje in bestelling staan, maar dat geplust worden. Wat een super goeie bak was dit vanavond (althans mijn mening) maar poeh zeg! Heerlijke opbouw ook met een lekker tempo!! Kan je je show prima mee afsluiten

Poetsie poetsie! Ik had er eentje in bestelling staan, maar dat geplust worden. Wat een super goeie bak was dit vanavond (althans mijn mening) maar poeh zeg! Heerlijke opbouw ook met een lekker tempo!! Kan je je show prima mee afsluiten
Iemand video van vanavond? Heb er 1 in bestelling staan

Topper van de avond (met Stormfront), bij Kuiper. Echt heel aparte crackling, onwerkelijk bijna. Perfect uitgevoerd, qua tempo burst en consistentie. Het verschil van 20-25mm is echt kickuh, naar 30mm minder verschil maar wel net kers op de pudding. Leuker toch dan dan Crackling Revo.

Echt heel bijzonder, hier enkel met moeite (treinreis) voor volle pond te krijgen maar ik zit al echt te kijken of ik dit 31e nog in het schema weet te passen...

Wat een gave bak zeg! Die crackling is heel apart zo, nog niet eerder gezien. Deze gaat in het achterhoofd voor als ik het ergens de komende dagen nog een keer op de heupen krijg. Prijs is ook gewoon oké.

Back
Bovenaan