Special#4 Howling Comet to Cactus

Die compensatie is natuurlijk bij lange na niet voldoende geweest. Dat de opslag weinig energie kost kan ik niet over oordelen, maar ook dat lijkt me gezien de grootte die benodigd is nog vrij fors.

Hetgene wat je beweert over mijn 2e citaat ben ik het dan niet mee eens. Als er toch voorraad is verkocht moet dat natuurlijk worden aangevuld (wat veel importeurs dan ook hebben gedaan met bijvoorbeeld Cat1). En zoals je ziet in mijn post refereer ik naar stijgingen tot 30 / 40% en niet 70%. Met jou post impliceer je dus dat ik dat te rechtvaardigen vind wat ik niet stel.

Laten we het erop houden dat tijden duurder worden en er daarbij niet leuker op worden.

Graag ga ik weer on topic hier, mocht er behoefte zijn aan conversatie, per PM of een ander topic ben ik daarvoor in om de vervuiling hier tegen te gaan, maar ik voelde dat ik het verwijt van ''oplichting'' moest weerleggen.

Ik vind dit nog steeds on topic, maar als je dat niet wilt is dat prima. Dan kopieer ik jou post naar het algemene topic.

Overigens is dit gewoon wel een top box!

Zelf deze gister besteld voor 79,95 en ik ben daar wel tevreden mee. Ik heb hem ook ergens gezien voor 149 maar vaker voor 89/99.

Voor mijzelf dus een goede deal.

Hoe een stuk 'genot' 5 jaar geleden kostte maakt mij niet zoveel uit. Dan kan ik ook geen pilsje meer drinken of gaan uit eten.

Ik ben dr blij mee en steek hem lachend in de fik :)

Moet deze ook nog bestellen. hoop dan wel dat ik die nieuwe versie heb, die had mijn buurman vorig jaar en die beviel goed.:wink:

Ook ik ben benieuwd welke batch uitgeleverd wordt bij iedereen. En anders een reden om deze volgend jaar weer te bestellen. Volgens mij is dit wel de meest voordelige fluitbak in compoundvorm op de markt. En kwalitatief ook nog eens goed.

Laatst bewerkt:
Prachtige bak dit, ben blij dat ik er nog 2 heb kunnen scoren begin van het jaar voor een nette prijs.
Maar ook voor 80 euro zou ik deze bestellen, deze mag gewoon niet ontbreken in de collectie

Had deze heel graag willen hebben maar het lijkt dat hij hier in het oosten niet leverbaar is. Ze zijn bij alle winkels eruit gehaaald

Kan de product video in de eerste post aangepast worden want daar staat de #4 Howling Comet to Crackling video?

is die het niet meer dan?

Heb deze in 2020 besteld, hoop dat die ook zo geleverd wordt
Nou, het onderwerp is Special#4 Howling Comet to Cactus en alle recente filmpjes zijn anders zonder crackling dus ik snap het in ieder geval niet meer :confused:

Update:

Moet eerlijk zeggen dat ik het geen stijl vind om de complete uitwerking van een compound om te gooien en deze onder dezelfde naam te verkopen.
Falling leaves + gouden boeketten zijn compleet anders dan crakcling (of cactus hoe Katan het noemt). Had m dan als nieuwe special laten komen. Had je dat gezeur ook niet gehad.

Nu gaan mensen die de special #4 hebben besteld, bijvoorbeeld als finale, flink bedrogen uitkomen. Niet zo netjes!

het is een combo. sommige zullen nog de oude in de bunkers hebben liggen, en andere zullen de nieuwe lading hebben.

vanaf batch 2021 is het met falling leaves en brocade effect
2020 batch of eerder hebben de crackling cactus effect.

als je zeker wil weten welke batch je krijgt, kan je het beste even een belletje doen waar je ze besteld hebt. :)

p.s. de Intense van vuurwerktoppers heeft alleen falling leaves/brocade effect en GEEN crackling cactus.
lijkt er dus op dat de nieuwe batch special#4 de omlabeling is van de intense, en de intense NIET de omlabeling is van de special #4 :)

als je zeker wil weten welke batch je krijgt, kan je het beste even een belletje doen waar je ze besteld hebt. :)

p.s. de Intense van vuurwerktoppers heeft alleen falling leaves/brocade effect en GEEN crackling cactus.
lijkt er dus op dat de nieuwe batch special#4 de omlabeling is van de intense, en de intense NIET de omlabeling is van de special #4 :)

Te zien op 7:47

Net even contact gezocht, mij is bevestigd dat ik de 2022 batch krijg.
Daarbij werd ook aangegeven dat "bijna iedereen" de 2022 batch gaat krijgen, omdat alles in Belgie op is gegaan. Kleine tegenvaller.

Back
Bovenaan