Marc_87
VWC lid
Die compensatie is natuurlijk bij lange na niet voldoende geweest. Dat de opslag weinig energie kost kan ik niet over oordelen, maar ook dat lijkt me gezien de grootte die benodigd is nog vrij fors.
Hetgene wat je beweert over mijn 2e citaat ben ik het dan niet mee eens. Als er toch voorraad is verkocht moet dat natuurlijk worden aangevuld (wat veel importeurs dan ook hebben gedaan met bijvoorbeeld Cat1). En zoals je ziet in mijn post refereer ik naar stijgingen tot 30 / 40% en niet 70%. Met jou post impliceer je dus dat ik dat te rechtvaardigen vind wat ik niet stel.
Laten we het erop houden dat tijden duurder worden en er daarbij niet leuker op worden.
Graag ga ik weer on topic hier, mocht er behoefte zijn aan conversatie, per PM of een ander topic ben ik daarvoor in om de vervuiling hier tegen te gaan, maar ik voelde dat ik het verwijt van ''oplichting'' moest weerleggen.
Ik vind dit nog steeds on topic, maar als je dat niet wilt is dat prima. Dan kopieer ik jou post naar het algemene topic.
Overigens is dit gewoon wel een top box!