SH Fireworks
VWC lid
Voor mij begint de spanning pas echt als Sinterklaas retour Spanje is...
Hij is weg .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor mij begint de spanning pas echt als Sinterklaas retour Spanje is...
Hij is weg .

Leeft bij mij ook meer dan normaal!Heel december al hyper, elke dag meer en meer!!![]()
Vaker heen en weer rijdenIk vraag me meer af, hoe ik het dit jaar in de auto ga kwijt kunnen![]()
Idd. Nog.Nou... bij mij is de 'spanning' er dit jaar niet merk ik.
Waar ik tot een paar jaren geleden druk was met allemaal cakes en hoe die in een showtje geschoten zouden worden, heb ik dit jaar 'wat compounds die me aanstaan' besteld. Die laat ik de 31e door een neefje afsteken, zelf van een afstandje kijken.
Normaal stak ik ook vanaf 6 december wel iets af (cat 1) met mijn dochter, maar daar heb ik nog helemaal geen behoefte aan.
Gewoon bij elke doos die je aan het inladen bent na het scheppen in iedere winkel. Keihard woehoee, wiehoeee, joehoee, hoppaaa, gaseropppp roepen!Vaker heen en weer rijden.
Ik vraag me juist af wanneer ik nu echte passie en vreugde bij mensen ga zien (ja ook bij de liefhebbers). Ik zie te vaak mensen dikke bak(ken) afsteken of ophalen en dan geven ze niet eens een kick.. Geen twinkeling in de ogen, geen joooeeeehoeee of een wauw. Begrijp ik echt niet! But thats me!
Zoiets jaGewoon bij elke doos die je aan het inladen bent na het scheppen in iedere winkel. Keihard woehoee, wiehoeee, joehoee, hoppaaa, gaseropppp roepen!
Ik denk dat dit een beetje komt door de hype groot groter grootst, heftiger en veel. Wat kleiner goed uitgewerkt vuurwerk kan soms juist meer een goed gevoel achterlaten. Dat is ook persoonlijk natuurlijk. Voor mij is het ook het ritueel van het afsteken zelf dat het hem doet. Ik steek ook niet af om anderen te overtroeven en dat is bij veel mensen vaak wel het geval heb ik het idee. (bedoel dan geen freaks maar meer de patserpappa’s zoals ik ze noem)Vaker heen en weer rijden.
Ik vraag me juist af wanneer ik nu echte passie en vreugde bij mensen ga zien (ja ook bij de liefhebbers). Ik zie te vaak mensen dikke bak(ken) afsteken of ophalen en dan geven ze niet eens een kick.. Geen twinkeling in de ogen, geen joooeeeehoeee of een wauw. Begrijp ik echt niet! But thats me!