D dingodile VWC lid 17 okt 2025 #21 Adnoctum zei: Rond de kerstdagen krijg ik altijd een soort van onderhuidse spanning... Bijna is het zover, de dagen erna vliegen altijd heel snel voorbij. Klik om te vergroten... Dit is wel herkenbaar. Maar met een paar kouwe kletsers in m’n strot gaat t wel weer prima.
Adnoctum zei: Rond de kerstdagen krijg ik altijd een soort van onderhuidse spanning... Bijna is het zover, de dagen erna vliegen altijd heel snel voorbij. Klik om te vergroten... Dit is wel herkenbaar. Maar met een paar kouwe kletsers in m’n strot gaat t wel weer prima.
zemmer VWC lid Gisteren om 01:23 #22 Tot één dag voor het ophalen valt het mee, maar de nacht voor het ophalen zelf kan ik echt totaal niet in slaap vallen van de spanning
Tot één dag voor het ophalen valt het mee, maar de nacht voor het ophalen zelf kan ik echt totaal niet in slaap vallen van de spanning
P Peter333 VWC lid Gisteren om 08:31 #23 Vooral de spanning of alles gaat passen en totdat alles binnen is. Gezonde spanning gevolgd door veel geluksmomenten
Vooral de spanning of alles gaat passen en totdat alles binnen is. Gezonde spanning gevolgd door veel geluksmomenten