Dit is wel herkenbaar. Maar met een paar kouwe kletsers in m’n strot gaat t wel weer prima.Rond de kerstdagen krijg ik altijd een soort van onderhuidse spanning... Bijna is het zover, de dagen erna vliegen altijd heel snel voorbij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit is wel herkenbaar. Maar met een paar kouwe kletsers in m’n strot gaat t wel weer prima.Rond de kerstdagen krijg ik altijd een soort van onderhuidse spanning... Bijna is het zover, de dagen erna vliegen altijd heel snel voorbij.
Die eerste freakmomenten zijn goud waard.Tot één dag voor het ophalen valt het mee, maar de nacht voor het ophalen zelf kan ik echt totaal niet in slaap vallen van de spanning
Hahahah mensen moeten echt van de centen afOver spanningen gesproken. Kom op bredavuurwerk
Herkenbaar. Maar dat heb ik ook met de nacht voordat ik op vakantie ga. Vaak slaap ik dan gewoon onrustig en is t te druk in m’n hoofd.Slapeloze nacht voor de ophaaldagen… ieder jaar weer!
En dan slaap ik ook wel eens slecht op mijn vakantiebestemmingHerkenbaar. Maar dat heb ik ook met de nacht voordat ik op vakantie ga. Vaak slaap ik dan gewoon onrustig en is t te druk in m’n hoofd.

Oh nee, als de spanning eraf is slaap ik prima.En dan slaap ik ook wel eens slecht op mijn vakantiebestemming![]()
GefeliciteerdOh nee, als de spanning eraf is slaap ik prima.

Bedankt maatGefeliciteerd![]()
Mogen je gezegend worden met een overlading aan cat 1Bedankt maat

Kan je ff in een hoekje gaan liggen en kramp in je kuit krijgen?Mogen je gezegend worden met een overlading aan cat 1![]()
liever niet wanneer de spanningen eraan komen!Kan je ff in een hoekje gaan liggen en kramp in je kuit krijgen?