Solar

Nou nu overdrijven jullie wel. Illuminate the Sky lijkt prima, nieuwe Mega Willows ook, net als de nieuwe NoiZ, en van Pangu de Cosmic Dancer.

Nou nu overdrijven jullie wel. Illuminate the Sky lijkt prima, nieuwe Mega Willows ook, net als de nieuwe NoiZ, en van Pangu de Cosmic Dancer.
Het is niet allemaal slecht hé maar het is ook niet meer wat je ervan verwacht(te). Dat geldt zowel voor Evo als Pangu die floppers op de markt hebben gezet zoals de Pretty Hardcore (Evo) en Tomahawk (Pangu) waarbij de prijs en kwaliteit absoluut niet in verhouding zijn.

Vergelijk de huidige producten eens met een oude Branco, Mega Willows, Noi-Z of Skyline on Fire. De kwaliteit ligt er ver vandaan maar de prijs niet.

Maar goed, terug naar de Solar waar dit topic over gaat ;)

Evo WAS een zekerheid en is dat nu gewoon niet meer.

Dat de solar nog even beroerd presteert geeft geen hoop dat de kwaliteit/zekerheid hersteld zal worden.

Die man die namens evo veel actief was op het forum is ook nergens meer te bekennen? Of is die er uit gestapt? Jammer, met hem kon je nog wel babbelen.

Ik zal namens het forum mijn Solars testen en weer terugkoppelen 🤓

Die man die namens evo veel actief was op het forum is ook nergens meer te bekennen? Of is die er uit gestapt? Jammer, met hem kon je nog wel babbelen.

Ik zal namens het forum mijn Solars testen en weer terugkoppelen 🤓
Dat was een van de eigenaren, Marchel. Nog steeds actief hoor alleen nauwelijks op het forum.

Bij de demo van Quartel werd hij ook weer geschoten. Geen wonderen gebeurd in die paar dagen tijd..

Wat vind ik dit een prachtige doos zeg! TOP effecten die tot op de grond blijven hangen! En wat leuk ook dat alle teksten alleen in het chinees staan. Zo is het echt een verassing wat voor effecten je kan verwachten. Geweldig ook hoe de doos na het afsteken in brand vliegt, zo sfeer verhogend.. Nu maar hopen dat het IL&T dit niet leest....

Wat vind ik dit een prachtige doos zeg! TOP effecten die tot op de grond blijven hangen! En wat leuk ook dat alle teksten alleen in het chinees staan. Zo is het echt een verassing wat voor effecten je kan verwachten. Geweldig ook hoe de doos na het afsteken in brand vliegt, zo sfeer verhogend.. Nu maar hopen dat het IL&T dit niet leest....
Ik hoop niet dat deze afgekeurd wordt nee, ik heb hiervan 2 karton besteld voor m'n finale. Overigens hoop ik wel dat deze net zo bruut is als bij die besloten demo, m'n broekspijpen wapperden van de burst en kinderen liepen huilend weg!

Ik hoop niet dat deze afgekeurd wordt nee, ik heb hiervan 2 karton besteld voor m'n finale. Overigens hoop ik wel dat deze net zo bruut is als bij die besloten demo, m'n broekspijpen wapperden van de burst en kinderen liepen huilend weg!

Ja, die demo vond ik ook geweldig. Fijn ook dat ie besloten was. Top van de organisatie dat zij oorbescherming uitdeelde. Heb trouwens nog steeds wel last van suizende oren. Maar dat kan ook komen door die fantastische Color Pearl 96s van Lesli. Poeh wat een rambak! Zo veel schoten in korte tijd... heftig wel.

Sterker nog, alle ruiten van mijn woning zijn vorig jaar gebarsten nadat ik de BATCH 2023 had afgestoken. Echt opletten met deze

Ik hoop niet dat mijn exemplaar gelijk in de fik vliegt zoals op de demo. Vind hem echt supervet en zou mooi kunnen dienen als pennenbak op mn bureau! :thumbsup:

Als ik deze ervaringen lees dan denk ik maar één ding: "hoe kan het in hemelsnaam gebeuren dat zo'n product op de Nederlandse markt beschikbaar is?". Dan faalt de instantie die dit soort artikelen moet keuren toch? Zeker als ik lees welke F1 artikelen allemaal afgekeurd worden...

Back
Bovenaan