Solar

Denk dat quality control ander puntje is, vraag me zelfde af over keus fabriek, transport/opslag gerelateerde keuzes (kooi) etc

Edit( oh zeg jij laatste alinea vrijwel precies zelfde :D @joszie

Doordat het Evo logo erop staat verwacht je er toch iets meer van, maar helaas. Enige pluspunt vond ik dat in sommige shots de ghost wel erg mooi pas laat zichtbaar wordt. Een windstille avond zal hem nog wel wat goed doen. Maar al met al was dit toch wel één van de teleurstellingen.

Dit ding kan op twee punten afkeur worden.. Geluid en goud tot op de grond..
Hopelijk gaat dit goed. This firework is way to powerfull!

Iets minder wind dan tijdens de jaarwisseling deed hem in mijn beleving ietsje beter over komen. Desondanks nog steeds een 20mm pruttel bakje.

Vele jaren grote en trouwe evo fan geweest, dit jaar voor het eerst geen producten van evo in bestelling staan. Vind het heel jammer en zonde om te zien dat de kwaliteit zo achteruit gaat.

Ik vroeg me al af waarom evo zo weinig besproken werd… paar jaar terug was iedereen er helemaal gek van, maar man wat zijn ze slecht geworden, teleurstellend.

Tsja, Evo heeft zichzelf vorig jaar de nek omgedraaid bij de liefhebbers. Waar we allemaal bereid waren om wat meer te betalen voor de uitzonderlijke kwaliteit mochten we vorig jaar nog steeds meer betalen maar dan wel voor een zeer matig product. De meesten, waaronder ikzelf, kijken dan toch wel uit voordat ze weer zo'n miskoop doen.

Ik ben altijd liefhebber geweest van Evo, dit jaar zit er nog een Kingsmen in de collectie en dat was het dan wel.

Was jarenlang kind aan huis bij Evo, zo'n beetje alle toppers wel gehad voor (zeer) scherpe prijzen via Orthen. Sinds 2 jaar niets meer van hun in de collectie, dit geldt ook voor Pangu, enorm zonde wat mij betreft.

Back
Bovenaan