Patroontje
VWC lid
Nou, inmiddels al het gedoe met scholen en toelatingen en andere projecten achter de rug, dus ik heb nu EINDELIJK tijd om weer aan m'n DVD'tje te beginnen. 
Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen nog maar de intro af kunnen maken. Dus ik ga weer langzaam maar zeker aan de slag.
De DVD zal gratis te downloaden zijn (waarschijnlijk via vuurwerkfan.nl, dank Afcajax hiervoor!) maar aangezien ik nog wel krap bij kas zit zou ik hier wel graag een Paypal donatie knop bij willen zetten (lees: het is optioneel; hoeft niet maar het zou erg aardig zijn).
Ik heb er al veel uren in gestoken (alleen al aan voorbereiding) ik heb ruim 15 uur aan beeld van 4 camera's dus... Lijkt me niet onaardig. Alleen als de mods dat toestaan natuurlijk (hint).
Anyway, hier een voorproefje. De camera ging aan om exact 10 uur 's ochtends. Dit is met nog 2 andere camera's opgenomen, maar dit is alleen het beeld van 1 camera, uncut. Niet gemonteerd of wat dan ook, ik heb gewoon het hele filmpje naar .mp4 gezet en het op YouTube gegooid. Op de DVD is deze 'scene' dus wel iets beter uitgewerkt, maar nu is het gewoon 1 camera.
Alvast excuses voor een aantal dingen:
Veel plezier d'r mee.
Feedback etc. is welkom.

Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen nog maar de intro af kunnen maken. Dus ik ga weer langzaam maar zeker aan de slag.
De DVD zal gratis te downloaden zijn (waarschijnlijk via vuurwerkfan.nl, dank Afcajax hiervoor!) maar aangezien ik nog wel krap bij kas zit zou ik hier wel graag een Paypal donatie knop bij willen zetten (lees: het is optioneel; hoeft niet maar het zou erg aardig zijn).

Anyway, hier een voorproefje. De camera ging aan om exact 10 uur 's ochtends. Dit is met nog 2 andere camera's opgenomen, maar dit is alleen het beeld van 1 camera, uncut. Niet gemonteerd of wat dan ook, ik heb gewoon het hele filmpje naar .mp4 gezet en het op YouTube gegooid. Op de DVD is deze 'scene' dus wel iets beter uitgewerkt, maar nu is het gewoon 1 camera.
+ YouTube Video | |
Alvast excuses voor een aantal dingen:
- Ik was ERG enthousiast, dus ook luidruchtig. Probeerde eraan te denken, was het vergeten, dus... sorry!
- Iemand in de groep kon het niet laten om ff een nogal grof scheldwoord te droppen. Als jullie daarover vallen: we hebben mensen gewaarschuwd dat ze zich ff in moeten houden voor de camera, maar zoals ik al zei ik heb hier nog niets van gemonteerd, dus... Ge zijt gewaarschuwd.
Veel plezier d'r mee.