Snakebite & Co 2011/2012 in ontwikkeling (voorproefje)

Patroontje

VWC lid
Nou, inmiddels al het gedoe met scholen en toelatingen en andere projecten achter de rug, dus ik heb nu EINDELIJK tijd om weer aan m'n DVD'tje te beginnen. :)

Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen nog maar de intro af kunnen maken. Dus ik ga weer langzaam maar zeker aan de slag.

De DVD zal gratis te downloaden zijn (waarschijnlijk via vuurwerkfan.nl, dank Afcajax hiervoor!) maar aangezien ik nog wel krap bij kas zit zou ik hier wel graag een Paypal donatie knop bij willen zetten (lees: het is optioneel; hoeft niet maar het zou erg aardig zijn). :p Ik heb er al veel uren in gestoken (alleen al aan voorbereiding) ik heb ruim 15 uur aan beeld van 4 camera's dus... Lijkt me niet onaardig. Alleen als de mods dat toestaan natuurlijk (hint).

Anyway, hier een voorproefje. De camera ging aan om exact 10 uur 's ochtends. Dit is met nog 2 andere camera's opgenomen, maar dit is alleen het beeld van 1 camera, uncut. Niet gemonteerd of wat dan ook, ik heb gewoon het hele filmpje naar .mp4 gezet en het op YouTube gegooid. Op de DVD is deze 'scene' dus wel iets beter uitgewerkt, maar nu is het gewoon 1 camera.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Alvast excuses voor een aantal dingen:

• Ik was ERG enthousiast, dus ook luidruchtig. Probeerde eraan te denken, was het vergeten, dus... sorry! :p
  • Iemand in de groep kon het niet laten om ff een nogal grof scheldwoord te droppen. Als jullie daarover vallen: we hebben mensen gewaarschuwd dat ze zich ff in moeten houden voor de camera, maar zoals ik al zei ik heb hier nog niets van gemonteerd, dus... Ge zijt gewaarschuwd. :)

Veel plezier d'r mee. :p Feedback etc. is welkom.

Leuk, Top man!

En och, van je enthousastme hoef je je niet te verondschuldigen hoor:), wed dat er genoeg mensen waren die veel drukker waren:rolleyes:

Ha, filmpje/voorproefje van je 10 uur project stond al eerder onder mijn favorieten. Wat een sfeer. Ik probeer altijd rustig te blijven met filmen, maar oogt soms saai als je dit dan ziet...:)
Ben benieuwd naar de rest, ik ga het volgen!

Leuk filmpje nogmaals. Ben benieuwd naar de gehele dvd. Ik weet dat jullie bijzonder veel vuurwerk hadden. En voor het eerst sinds jaren komt er op de dvd niks van mijn vuurwerk. Dat is niet erg. Ik wacht af op wat komen gaat.:)

heerlijk feestje!
Zeker adhd:wink:
Nee zonder gein .. echt een heerlijk 10 uur momentje..
Ik zou bijna wensen dat ik er bij was:D!
Ag ja jij had tenminste nog de oude cruise rockets:D

Nog even dan is het 2013 waar blijft die dvd????:rolleyes:

Die DVD komt wanneer die AF is, en wanneer dat gebeurt dan zal ik het zeker wel posten... Nu niet onnozel of flauw gaan lopen doen want daar ga ik natuurlijk niet een film voor gratis online gooien waar ik veel uren aan zit te monteren. Als het zo moet dan kan ik het ook gewoon laten hè.

Mensen doen zo ongeduldig, alsof ik ze wat verschuldigd ben. Ook via MSN/Skype en IRL enzo. Elke dag hoor ik het wel en ik begin er écht knettergek van te worden. Over motivatie gesproken...

Nogmaals: Als hij af is, dan zal ik het hier zeker wel vertellen, maak je daar maar geen zorgen over. En verdere flauwe, cynische of sarcastische opmerkingen daar ga je niets mee bereiken.

Was je gister avond een beetje opgefokt?.
Ik wil ook graag je dvd zien.
Dat komt dat jij zoon lekkere trailer vool sfeer heb gepost.
Dat mensen dan ongeduldig worden moet je dan als compliment zien!
Het betekend letterlijk......
Kom aub met die film wat wij willen meer!! Je film is tot nu toe zo goed!

Iig we zien je film hopelijk snel verschijnen!
Ik ben erg benieuwd!

Ik ben blij dat iemand vroeg wanneer die af was, want op deze manier kwam deze onder mijn aandacht.
Anders had ik hem gemist. Wat een heerlijk sfeer filmpje met allemaal mooie producten.
Heerlijk om in de stemming te komen.
GReetzzz

Nou, als hij af is dan zou het topic sowieso gebumpt worden en dan komen er hoop ik ook reacties enzo dus... Ik heb liever dat hij onder de aandacht komt als hij online staat dan ervoor.

Nogmaals, duidelijkheid: Geen idee wanneer die af is, in ieder geval nog dit jaar. Ernaar vragen heeft geen zin want het is alleen maar superirritant als mensen daar elke dag over lopen te zeuren op msn of skype of waar dan ook. Je merkt vanzelf wel wanneer die af is.

Back
Bovenaan