Silver Salute

Afgelopen avond is deze pot ook geschoten bij de vuurwerkshow in lichtenvoorde (weet ik 99% zeker) hij ging namelijk precies hetzelfde als op het filmpje.

Echt super knallen zitten erin:D wat een pot hij gaat echt HARD :D 100% zeker weten een aanrader. heb nog nooit zo'n goede knalpot gehoord uit nederland :p:D.

Gisteren ben ik weer naar een vuurwerkshow geweest de derde van de week al weer:p en ook hier zag ik de silver salute voorbij komen aan het begin van de show. ik had geen fatsoenlijke camera bij me, alleen me telefoon. in de finale werd het blok ook gebruikt alleen dan wel in 1 keer de lucht in en niet 3 schoten-3 schoten enz enz.

Helaas kwam ik er pas thuis achter dat mijn ik het niet op de goede instellingen had gezet, waardoor ik nu dus een filmpje heb van bagger kwaliteit. ik baal er zelf ook van maar het is niet anders.

bij 10 seconden begint de canonball van katan, daarna een fluitblok in 1x, daarna de silver salute en ik hoor toch een mooi verschil tussen de canonball en de silver salute. oordeel zelf maar niet over de kwaliteit van het filmpje hier kan ik niks aan doen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Die Silver Salute schiet wel erg snel achter elkaar op het eind. Is dit hem wel of is er mee geknutseld ?

Laatst bewerkt:
Dit is zeker wel de Silver Salute inderdaad, Katan maakt vaak gebruik van een beetje modificatie zodat een cake (vaak canonball) in één keer leeg ramt, extra geweld dus. :)
Gaaf, bedankt voor het delen!

Dit doen ze inderdaad bij 90% van hun shows volgens mij. het in een keer leeg rammen van de cannonball. en nu zat daar ook de silversalute bij. vraag me nog altijd af hoe ze dat flikken dat in een keer leeg rammen.

Misschien komt er 3 oktober een beter filmpje dat ligt eraan of ze hem schieten. :wink:

Ik vind het wel een goed idee van katan om een kleine aanpassing eraan te doen. Goed bezig, zo creeer je net wat meer geweld :)

Het laten doorschieten van een cake is niet geheel zonder risico's,dus gebruik deze artikelen ook hoe ze gebruikt moeten gaan worden..

Idd,Dit soort dingen moet je niet doen als je er niks vannaf weet en de veiligheid van omstanders/Toeschouwers niet kunt waarborgen.
Laat modificeren dus gewoon over aan de profs en geniet gewoon van het vuurwerk zoals het hoort te werken.

grtz
Pyromaniac 1975

Idd,Dit soort dingen moet je niet doen als je er niks vannaf weet en de veiligheid van omstanders/Toeschouwers niet kunt waarborgen.
Laat modificeren dus gewoon over aan de profs en geniet gewoon van het vuurwerk zoals het hoort te werken.

grtz
Pyromaniac 1975

En nog een groot nadeel je cake is in 2 a 3 seconden weg.

Idd, als je meer geweld wilt steek je er toch gewoon meer tegelijk af?
Ik vind hem zo al harstikke goed namelijk :)

Mooie prijs voor zo'n knalpot. Echter hoop ik wel dat ze ons de linker pot leveren i.p.v. de rechtse, want die heeft toch betere titanium vonken dan de ander.

@Grizmo: Dit komt waarschijnlijk doordat het vuurwerk nog vochtig was op de demo. Als het vuurwerk eind december verkocht wordt heeft het lang genoeg kunnen drogen in de bunkers en zal het waarschijnlijk allemaal zoals de linker cake zijn.

Deze cake ga ik zeker kopen: goede knallen, flitsen, mines, ti-effectjes en ook nog een scherpe prijs. Om 0:00 precies gaan er 4 tegelijk de lucht in!!

Vette cake voor 10uur smorgens.
Snachts natuurlijk meer tegelijk -minstens 4-

Hij krijgt toegang tot mijn collectie, dat is een feit.

ik lees op pyrovoordeel.nl dat deze cake 'slechts' 240gr. kruit bevat. De andere kruithoeveelheden op die site kloppen allemaal, dus zou je dat hiervan ook verwachten...

Back
Bovenaan