Silver Salute

Cake ziet er zeer netjes uit en dat voor 22 Euro. Over de knal kan je op een filmpje vrij weinig zeggen vind ik maar aan de reacties te horen van de mensen die er geweest zijn en de reacties die je hoort op de film moet het zeer goed zijn :)

Op film zijn knallen altijd lastig te beoordelen. Maar iedereen was bij de demo toch wel verrast door de volle harde dreunen wat deze cake geeft. Ik vond hem zelfs een stuk beter dan de golden salute. Terwijl die veel meer kost. Aanrader

Voor mij de beste cake van gister avond.
De knallen waren echt hard, we stonden allemaal met de mond open.
Heb direct maar even gevraagd wat het karton inhoud was.
En ja, 12x de Silver Salute lijkt me wel wat.

als je op het filmpje kijkt, lijkt het wel of de linkse compact mooiere/vollere titaniumwolken geeft dan de rechtse

als je op het filmpje kijkt, lijkt het wel of de linkse compact mooiere/vollere titaniumwolken geeft dan de rechtse.

als je op het filmpje kijkt, lijkt het wel of de linkse compact mooiere/vollere titaniumwolken geeft dan de rechtse.

interessant puntje. als je alleen naar de rechtse kijkt zijn de boeketten ineens helemaal niet zo vet meer..... hoop niet dat ze voor de demo er 1 opgefokte bij hebben gezet:shocked:

Mannen, veel van deze artikelen zijn net binnen gekomen, en zijn dus nog erg vochtig.
Waarschijnlijk zit het verschil daar dus in.

Laatst bewerkt:
ziet er uit als een toppot
wordt zoiezo aangeschaft .
en afgaand op de menigen zal dat goed uitpakken
lekkerrr hoorrrrr

Wat heeft wolf toch een prachtige prijs/kwaliteit verhouding. Zeker als je dit vergelijkt met lesli vuurwerk. Daar laat de kwaliteit nog al eens te wensen over. Om over de prijzen maar niet te spreken...

Als deze echt zo goed blijkt te zijn als het filmpje doet vermoeden,dan is het een toppertje om er een paar door te lonten:)

Ik wil hem weleens op een dealerdemo zien,want hoorde ook al de geruchten dat het een opgefokte zou kunnen zijn. Wat was dat vorig jaar ook alweer met die dragsters?? toch hetzelfde verhaal.:wink:

Misschien een domme vraag, misschien moet ik beter kijken, maar hoeveel gram is dit?
Want €22 is echt een mooie prijs voor zo'n prachtige pot:) 1/5de van me budget xD

Back
Bovenaan