Sick 6 [Vuurpijl Ass.]

Deze pijlen dit jaar vergeleken met de (oude vertrouwde) sky thunder rockets van broekhof en kwa knal halen ze dat toch niet. Had er iets meer van verwacht.

Net weer een paar de lucht in gejaagd, vind de klap van deze pijlen toch wel erg hard, er komt ook een mooi boeket vanaf. Heb het gevoel dat ze harder zijn ten opzichte van vorig jaar, wat natuurlijk super tof is. Top pijlen.

Net weer een paar de lucht in gejaagd, vind de klap van deze pijlen toch wel erg hard, er komt ook een mooi boeket vanaf. Heb het gevoel dat ze harder zijn ten opzichte van vorig jaar, wat natuurlijk super tof is. Top pijlen.

Ik vond ze ook wel degelijk harder gaan dan vorig jaar, heerlijke knal gevolgd met crackling!

Goede pijlen.
Crackling boeket is vrij groot en hij knalt laag dus een lekkere knal.
Xtreme bang rockets stegen snel op en kwamen hoog tot ontploffing.
Dus doe mij maar sick 6

mooie knalpijlen voor een redelijke prijs.
Ik schoot er net eentje af die ik zo weer naar beneden zag vallen, bij de overburen in de tuin 2 seconde later BOOM.
heeft iemand anders dit ook gehad met deze pijlen of is dat een enkel exemplaar geweest?

de een ging wel hoger dan de ander...vond ze een beetje wisselend van kwaliteit. Als ze goed gingen waren ze wel echt leuk

Di jaar heb ik hier 2 pakjes van. De voorgaande jaren had ik altijd extreme bang rockes, maar daar kan ik niet meer aankomen. Dus ik hoop dat deze net zo goed zijn.

Zijn prima pijlen hoor, al meerdere jaren gehad. Precies vergelijkbaar met de extremebang rockets. Ook die heb ik in dezelfde jaren gehad. Goede klap en leuke crackling. Niets mis mee !

Zonet één afgestoken. prima burst (had iets meer verwacht), maar het cracklingboeket daarentegen verraste me positief. Goede aankoop!

Heb er ook 1tje afgestoken gisterenavond. Borst is idd minder hard dan extreme bang rocket maar het crackling effect is wel mooier.

ik had deze gratis bij me bestelling gekregen aardig leuke pijlen
alleen die werking was wel supers voor zo een pijltje
toch zit ik er aan te denken om dit jaar er een paar bij te bestellen want
tis leuk om voor de voor avond iets af te steken:P

Ik vond ze erg tegenvallen, maar dat kwam waarschijnlijk door de veronderstelling dat ze duurder waren. Ik zie nu dat ik 5 en halve euro ervoor betaald heb en dan zijn het prima pijlen

Kreeg ze ook gratis met mijn bestelling.

Knal was goed, maar de stijgkracht was 3x niks. Kwamen maar een paar meter omhoog.
Erg gevaarlijk.

Heb nog 2 pakjes over, en krijg ze dit jaar weer. Kijken of ik ze dit jaar kan omruilen voor een klein potje; Street Velocity ofzo.

Back
Bovenaan