Sick 6 [Vuurpijl Ass.]

ik heb ook even een mailtje gestuurd naar zena pijnacker om te vragen waar deze nu mee te vergelijken zijn.

de shock rockets of de extreme bang.
ik laat het weten als ik reactie heb gehad.

heb ergens gelezen dat deze pijlen 8 gram netto kruit bevatten.
ik kan niet vinden hoeveel er in de schock rockets zat.

iemand die dit weet?

Heb even de overgebleven shock rockets van afgelopen jaar erbij gepakt. Zit 30 gram in per zak van 6, dus 5 gram per pijl.

Heb even de overgebleven shock rockets van afgelopen jaar erbij gepakt. Zit 30 gram in per zak van 6, dus 5 gram per pijl.

okee bedankt,dus in de sick6 zit wel 3 gram meer kruit.
ik wacht wel even het mailtje af en dan beslis ik of ik ze verruil tegen de pijlen van china red.

ik heb ook even een mailtje gestuurd naar zena pijnacker om te vragen waar deze nu mee te vergelijken zijn.

de shock rockets of de extreme bang.
ik laat het weten als ik reactie heb gehad.

mailtje terug en het zijn iig geen omlabeling van de shock rockets:D

dus dan maar afwachten of het wat is.

Als mijn dealer het goed heeft zijn deze niet vergelijkbaar met de shock rockets dus dat is in ieder geval al een pluspunt. Er blijkt namelijk een gil en dan een knal in te zitten. Terwijl de shock rockets alleen een plofje hadden. Dus ik denk dat die 3 gram extra kruit in de gil is gaan zitten. Ik denk dat we gewoon een pakje moeten gaan proberen om te kijken hoe ze nou echt zijn.

Heb niet veel geld meer over, heb al zoveel besteld in voorverkoop.
En weet niet of ik nog 1 pakje koop. Gil + Knal klinkt leuk, maar wat voor knal is het???

Afwachten, hoop dat er nog voor de 29ste een filmpjs verschijnt van iemand wat een winkel heeft en het stiekem heeft getest haha!

haha, ik ben toch nog even over de streep getrokken door het bericht van tlvd(g) , een pijl met fluit en knal vind ik altijd leuk, dus toch maar even 2 pakjes besteld om ze uit te proberen, en nu maar hopen dat ze beter presteren als die shock rockets ;)

Het kan misschien een omlabeling zijn van de asian thunder rockets? Zelfde effect, zelfde prijs? Ik vraag me dit af omdat er in de Nederlandse vuurwerkwereld wel meer omlabelingen worden gedaan en vooral met knalpijlen.

Misschien toch maar een pakketje halen.

De pijl gilt niet, heeft een goed harde knal (vergelijkbaar met de extreme bang rocket van B&W) heeft een gouden en crackling boeketje, aanraders als je het mij vraagt

Ik hoor een verslag van iemand die het vergeleek met de imitatie 901 (die met dat miniboeketje) en ze schelen mekaar niet veel? :shocked: Ook vergeleken met Extreme Bang en deze ZiekeZes pijl gaat er dik overheen :shocked: Straks toch maar even halen...

Net een geschoten en het is inderdaad een aanrader!!!
Harde knal en een breed boeket met sterren en wat cracling...
Voor dat geld een topper dus volgend jaar zeker weer en meer :D

Ik hoor een verslag van iemand die het vergeleek met de imitatie 901 (die met dat miniboeketje) en ze schelen mekaar niet veel? :shocked: Ook vergeleken met Extreme Bang en deze ZiekeZes pijl gaat er dik overheen :shocked: Straks toch maar even halen...

Vergelijkingsfilmpje te zien waarin duidelijk bewezen wordt dat deze Sick6 harder is dan de Extreme Bang Rocket! Beste legale knalpijl van 't moment!

En toch heb ik zo'n onderbuikgevoel dat heren importeurs nu achter onze rug om zitten te lachen omdat al dit soort pijlen uit dezelfde fabriek komen en dit gewoon de nieuwe verbeterde jaargang is van hetzelfde als Extreme Bang Rockets en China Thunder Rockets, Maddog Rockets enz. etc.

Durft een Zena 'in the know' te vertellen of dit allemaal één pot nat is of dat de Sick6 uit een andere fabriek komen dan de Extreme Bang Rockets?

Komt een goede klap vanaf hoor! Echt goede pijlen! Met als finale een crackling boeket. Maar ze zijn zeker hard, vooral voor het geld is het echt een koopje!

Heb ook nog 2 pakjes bemachtigd.zijn zeker de beste knalpijlen van 2011. vergelijking met unie zink is overdreven.maar ze knallen stukken harder dan een binkie.volgend jaar veel meer van aanschaffen.

Back
Bovenaan