[Show] Hoorn 15-08-2025 Kermis

Check de vuurwerk shows van voorgaande jaren op youtube ("kermis hoorn vuurwerk" ) en oordeel zelf👌ik woon vlakbij,een uur rijden is wel ver,zou er dan ook ff een rondje kermis is aan plakken..Ben je ook weer een uur verder
Denk dat je mij gelukkiger maakt met alleen het vuurwerk, maar bedankt voor je antwoord!

Ik vond t eigenlijk ietwat tegenvallen. Stond zelfde plek als vorig jaar maar nu vond ik de muziek vele malen storender. Wel mooie ballen gezien maar ook erg veel lange tussenstukken en pauzes. Ook een soort semi finale waarna tempo weer helemaal inkakte. Vervolgens wel vlak voor t einde heel mooi waarna de finale eigenlijk weer tegenviel. Of er ging wat te snel af, maar vond t al met al bij lange na niet het niveau van vorig jaar halen.

Ik vond het wel weer een dik showtje. Heerlijk dat stuk met die blinkers. Vanaf de 8e verdieping van het Valk Hotel zag je pas goed hoe immens groot sommige shells waren. Geen last van muziek of mensenmassa, heerlijk. Ook gefilmd, benieuwd of het beetje publiceerbaar is.

Die 'pauze' stukken waren wel storend ja. Ook die stukken met de falling leaves waren te leeg naar mijn mening. Verder best een goede show gezien. Beste plek is toch echt net buiten hoorn en het strand wel de klappen maar geen muziek.

Ik meen dat er gelijkenis is met de show die in Emmerich is geschoten. Daar had ik de muziek er wel bij en dan komt het allemaal een stuk minder random over. Als het volgend jaar uitkomt toch maar niet meer van het strandje maar meer richting de kermis, of gewoon toch Duisburg,

:frusty:Eigen domme schuld maar ik heb er niet veel van meegekregen,. Veel te laat vertrokken, zou om 22:00 aankomen, had gehoopt nav de berichten hier dat ik zo de dijk op kon rijden, bij de hulk stond ik inee s muurvast. . Uiteindelijk maar omgekeerd. Van wat ik nog heb kunnen horen en zien was het wel giga mooi, 3 uur voor niks in de auto gezeten :bonk:

Ik meen dat er gelijkenis is met de show die in Emmerich is geschoten. Daar had ik de muziek er wel bij en dan komt het allemaal een stuk minder random over. Als het volgend jaar uitkomt toch maar niet meer van het strandje maar meer richting de kermis, of gewoon toch Duisburg,
Ik zat midden op de dijk, recht voor de middelste ponton, het viel mij echt mee qua mensen massa. Zat er 45 min van te voren. Heb heerlijk zittend kunnen kijken. Geen beelden gemaakt omdat ik ervan uitging dat er vast wel weer iemand met een professionele camera was. Heb wel een foto vsn waar ik zat, kan het aanraden, je hebt wel de muziek erbij.

Bijlagen

• 20250815_212126.jpg
    20250815_212126.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 26
:frusty:Eigen domme schuld maar ik heb er niet veel van meegekregen,. Veel te laat vertrokken, zou om 22:00 aankomen, had gehoopt nav de berichten hier dat ik zo de dijk op kon rijden, bij de hulk stond ik inee s muurvast. . Uiteindelijk maar omgekeerd. Van wat ik nog heb kunnen horen en zien was het wel giga mooi, 3 uur voor niks in de auto gezeten :bonk:
Dat was mijn advies en plan ook man,sorry🙈😅het strand zou voor mij 10 minuten fietsen zijn,maar dacht lekker vanaf de dijk bij de auto te kijken😅ik kwam ook 5 min voor 10 aan.. (kwart over 9 van huis)ze hadden de toegang naar de dijk afgesloten,van 2 kanten😩superkut,het was echt chaos met auto's, ook door het nieuwe strand dat veel mensen trok.. het was echt niet normaal meer.

Ik zat midden op de dijk, recht voor de middelste ponton, het viel mij echt mee qua mensen massa. Zat er 45 min van te voren. Heb heerlijk zittend kunnen kijken. Geen beelden gemaakt omdat ik ervan uitging dat er vast wel weer iemand met een professionele camera was. Heb wel een foto vsn waar ik zat, kan het aanraden, je hebt wel de muziek erbij.
Sta bijna op je foto, hier zaten wij ook. Al had je op de kermis geweest en 5 voor 10 aangekomen had je ruimte zat. Wij zaten er ook een uur van te voren, wijntje, biertje en mooi zitten. Vond het een redelijke show, niet echt heel bijzonder met de muziek. Al bij al zeker ze moeite waard. Had het idee dat er groter caliber geschoten werd als andere jaren.

Back
Bovenaan