[Show] Hoorn 15-08-2025 Kermis

Sta bijna op je foto, hier zaten wij ook. Al had je op de kermis geweest en 5 voor 10 aangekomen had je ruimte zat. Wij zaten er ook een uur van te voren, wijntje, biertje en mooi zitten. Vond het een redelijke show, niet echt heel bijzonder met de muziek. Al bij al zeker ze moeite waard. Had het idee dat er groter caliber geschoten werd als andere jaren.

Ja zou goed kunnen, las dat ze door het nieuwe strand de potons anders hadden neergezet zodat het ook van het strand goed te zien was. Misschien verder dus ook grotere shells mogelijk.

Hierbij mijn uit de hand geschoten beelden. Heb echt hele mooie bommen gezien, maar kwam af en toe een beetje rommelig over. Kan komen door de hoek op de pontons vanaf mijn plek.
De "blinkerfinale" vond ik echt een heel dik stuk. Bij de echte finale leek een deel te blijven staan.

Hierbij mijn uit de hand geschoten beelden. Heb echt hele mooie bommen gezien, maar kwam af en toe een beetje rommelig over. Kan komen door de hoek op de pontons vanaf mijn plek.
De "blinkerfinale" vond ik echt een heel dik stuk. Bij de echte finale leek een deel te blijven staan.
Heb ik toch liever die pyromusical muziek dan deze bagger haha, zonde van de video :) wel mooie beelden.

Zonder de pyromusical muziek was het best chaotisch/random en die finale was erg teleurstellend, parkeren was zoals gewoonlijk in NL bij dit soort evenementen een complete nachtmerrie. Maar zeker wel genoten van t vuurwerk en t weer :)

Zonder de pyromusical muziek was het best chaotisch/random en die finale was erg teleurstellend, parkeren was zoals gewoonlijk in NL bij dit soort evenementen een complete nachtmerrie. Maar zeker wel genoten van t vuurwerk en t weer :)
Weet niet uit welke richting je komt, maar als je vanuit het zuiden komt, kun je ook parkeren bij station obdam of heerhugowaard. Met de trein 20 min ben je er, en in hoorn is het 10 min lopeb over de kermis en je bent er.

Back
Bovenaan