Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal mee eens ik had ze ook alle 6 en heb er zelfs nog 1 over. Ik vond ze echt benedenpijl, de effecten waren wel groot maar wat kan je anders verwachten met een 2". Er mag van mij wel een stuk minder crackling inzitten en dan een goeie thunder. Ze moeten niet hetzelfde blijven want dan wordt dit product echt een afknapper
Nu ik dit hier allemaal lees ben ik ook blij dat ik ze niet gekocht heb. Maar ja als ze hem gaan aanpassen zijn er dan nog mensen die de gok nemen na zo'n slechte start???
beetje duur. Effecten zijn wel mooi, maar voor dat geld schiet ik liever 3 inch ofzo. Dan zijn de effecten groter.
Haal de crackling weg en besteed AL het kruit aan één effect. Dat zou al een heleboel schelen.
Bij dit soort producten liggen er kansen om grote effecten aan te bieden aan particulieren. Dat is uiteindelijk ook wat een voor gemonteerde mortier met 2" shell van 50gram onderscheidt van een 30mm cake met 15 gram effect lading. Streef daar dan ook naar.
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |