ik heb geen moeite met crackling, ik hou er zelfs van, ja het zit in heel veel cakes en daarom ziet het er saai uit, maar wie koopt er nu 10 crackling cakes?? er is nog zoveel anders spul te krijgen toch??
en nu zijn er mortiertjes met een flinke lading en die geven dubbele effecten
dus eerst kun je goed het boeket zien en dan krijg je de cracklingwolk nou ik moet zeggen dat ik het wel erg gaaf vind.
ik heb mijn 7.1 geluidsboxen flink hard gezet ervoor(doe ik meestal met vuurwerkproductfilmpjes), en ik vond het behoorlijk indrukwekkend.
vergeet niet dat als je hiermee in de straat staat op 6 meters afstand en je schiet zo,n ding af dat je je eigen wel de vinkenpleuris schrikt zowel de lancering en de ontploffing zijn snoeihard, en de crackling is ook geen ***lig knetterscheetje wat je in veel cakes ziet.
bovendien staat er nogal wat wind , wat een hoop doet met het effect en het geluid wat de microfoon mist.
ik wil er wel een pakketje of 2 van bestellen, en hoop zeker dat er volgend jaar nog een pakketje word gemaakt met bijvoorbeeld palmboeket, blinkerboeket, gouden regen, zelfs een dikke horsetail of falling leaves zou ik echt kunnen waarderen.
ga zo door arjan.![]()
Het is maar net wat je gewend bent en wat je eisen zijn.
Ik vind ze kwa prijs-kwaliteit het niet waard. De effecten zijn hardstikke simpel en komen matig over.
Toch neem ik een setje, komen wel op in de verkoop dagen.
gr