Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Soeknetters lekkere kleurtjes. Filtertje of waren ze echt zo fel?Deze waren echt heel goed!
Goed nieuws moet gevierd worden! zojuist 2 keer besteldDeze komt toch wel erg goed over zo in de straat. Gaat op het lijstje voor aankomende jaarwisseling
Ik zie nergens batch nummers opstaan? had nog 1x de 5 over en zie eig geen verschilDeze dit jaar weer en enkele andere van de serie. Wel allemaal batch 2025 dus het is maar de vraag of het net zulke beukers zijn als afgelopen jaar, dat gaat een verassing worden. Top of flop is het denk met deze.
maar idd hoop niet dat ze drmee gesjoemeld hebben, kwamen ook allemaal pas vorige week aan in de haven zei de driesprong..Deze dit jaar weer en enkele andere van de serie. Wel allemaal batch 2025 dus het is maar de vraag of het net zulke beukers zijn als afgelopen jaar, dat gaat een verassing worden. Top of flop is het denk met deze.
Ik zie alleen jaargang 2025 erop. Dat ze pas laat zijn binnengekomen is denk ik positief in dit geval. Hopelijk beukers geen ploppersmaar idd hoop niet dat ze drmee gesjoemeld hebben, kwamen ook allemaal pas vorige week aan in de haven zei de driesprong..

ja en nee. kan zijn dat ze nog een beetje vochtig zijn en dat ze daarom misschien wat minder zijn maar we zien het vanzelf welIk zie alleen jaargang 2025 erop. Dat ze pas laat zijn binnengekomen is denk ik positief in dit geval. Hopelijk beukers geen ploppers![]()
Degene die ik hier heb staan voelt iig niet vochtig aan. En het staat hier nu drie dagen in de 22 graden op te warmenja en nee. kan zijn dat ze nog een beetje vochtig zijn en dat ze daarom misschien wat minder zijn maar we zien het vanzelf wel![]()

Vocht ben ik niet zo bang voor ze voelen droog aan, meer voor bepaalde ijverige personenja en nee. kan zijn dat ze nog een beetje vochtig zijn en dat ze daarom misschien wat minder zijn maar we zien het vanzelf wel![]()

Als je met dat laatste onze vrome medelander bedoeld, dan heb ik het zelfde gevoel.Vocht ben ik niet zo bang voor ze voelen droog aan, meer voor bepaalde ijverige personen![]()
Precies dit!! Daarom hopen op wederom een goed jaargangIk ga de serie straks ophalen.... ben benieuwd. Heb de 3 twee keer, wat een salutes zitten daarin zeg.