Sensation Box nr.4

Dit was voor mij echt de verrassing. Wat we uit dit kleine doosje komt verwacht je gewoon niet. Dikke spreiding, goeie kleuren en als je van tempo houdt is deze perfect.

Zeker dikke box, hij was wel ietsje minder heftig als vorig jaar maar nog steeds top en 100x beter als een transbomber en de helft van de prijs.

had de hele serie maar wat een heerlijke bakken zijn dit voor deze prijs. Goeie burst en dikke spreiding, Zeker van genoten!

Sensation 2 en 4 geschoten, de buurt geloofde niet dat dit legaal was, ze waren oprecht verbaasd. Geldt ook voor Tarantula, Massive Gold en nog veel meer. Wat een brute blokken zeg en dat voor dat geld😎

Wow, die klapt er wel heel goed op ja. Dikke topper dit. Zo met die Skreech erbij helemaal geweldig natuurlijk.

Vorig jaar ook gehad en toen verbaasd staan kijken wat er uit zo’n doosje kwam.

Dit jaar tweemaal geschoten en wat was deze toch weer lekker zeg. Snoeiharde burst, hele flinke crackling effecten en dan ook nog eens een flink tempo! Gruwelijke rambak dit! Geld overigens voor de hele serie😁.

En ja, publiek geloofde niet dat dit legaal siervuurwerk was. En eerlijk gezegd, dat snap ik wel. Dit zijn echt beukers!

Net als de rest van de serie een lekker blokje. Goed tempo, harde burst en prima spreiding. Deze ging al enige van al ons vuurwerk niet goed. Bij de 3e cake volgens mij explodeerde de rest in 1 keer. Niet normaal wat een knal en drukgolf. Ik heb ergens nog een filmpje

Back
Bovenaan