Scheveningen internationaal Vuurwerkfestival 2009

Laatste Nieuws:
Het ziet er naar uit dat het vuurwerk van vrijdag 21 augustus doorgaat (behoudens onvoorziene omstandigheden).

Er worden 2 vuurwerken afgeschoten, om 22.00u en 23.00u

bron www.vuurwerkscheveningen.nl

Laatst bewerkt:
hoe kan dat nou, ik had nog wel op refresh gedrukt. Ik dacht hehe nu heb ik ook is de primeur maar nee hoor haha

Sorry:rolleyes:

Dan ga ik maar eens vertrekken vanuit culemborg :D Wil toch een goed parkeer plaatsje krijgen :D ...als het beetje meezit dan kan ik Gratis parkeren :D:D

Voor de freaks die gaan veel plezier en misschien dat wij elkaar ontmoeten!!

Ciao

Ik ga hier ook naartoe, ik rij naar het station in Den Haag en pak de tram naar scheveningen. Als ik jullie niet meer zie, veel plezier. :)

Ik vond de 2e show iets beter dan de 1e. Deze had een mooiere opbouw naar de finale toe imo.

Morgen trouwens wel 3 shows! Amerika om 21:45, China om 22:30 en Nederland om 23:00. Dat zeiden ze over de omroepinstallatie iig.

Had er veel en veel meer van verwacht, nee morgen ben ik niet aanwezig.
Was wel leuk ofzo maar zeker niet bijzonder.
1. Ze schoten te langzaam
2. Bijna alleen maar shells, geen bijzondere, miste de broccade crown
3. Finale was ook geen knaller, kort en weinig salutes
Totaal plaatje was ik gewoon niet tevreden, leek wel op die week ervoor.
Als er dan een festival komt, ja dan valt me dat tegen. Gr

Laatst bewerkt:
Heb alleen de 1ste show gezien, vond het wel redelijk. Had er stiekem ook meer van verwacht. Maarja ik heb een beetje vuurwerk lucht gesnoven en dat is al goed genoeg. :D

Van de website van de organisatie:

Zaterdagavond 22 augustus drie vuurwerken tijdens het Internationale Vuurwerkfestival.
De organisatie heeft het Chinese vuurwerk dat donderdagavond niet werd afgeschoten, voor de zaterdag ingepland. Hierdoor begint het Festival eerder dan aangekondigd. Om 21.45u is de USA aan de beurt, om 22.30u gevolgd door China. Nederland sluit het festival af om 23.00u.

http://www.vuurwerkscheveningen.nl/

Ik ben er zelf niet geweest gisterenavond.
Zouden diegenen die gisterenavond wel geweest zijn en hier hun persoonlijk verslag uitbrengen wat uitgebreider commentaar kunnen/willen geven?
Want met de woorden "ik had er meer van vërwacht" kunnen we niet zo veel mee.
Dank U

Yeah, dat zal ik doen. Dat berichtje gisteravond was vanaf mijn iphone in de trein.

Ik vond het 2 leuke shows. De eerste show vond ik dus wat rommelig, soms ineens salutes tussendoor en in het midden een (langzame) serie van 12 salutes (zie het filmpje hierboven). Daarnaast schoten ze na de finale (die zo goed als hetzelfde was als de 2e) nog salutes??? Veel blinkers, dat vond ik wel erg mooi! Volgens mij zag ik ook nog girandola's (bevestiging iemand?)

2e show had leukere shells. De waterbommen, mooie mines, best veel fish (mooie fish). Veel rustiger op het strand (was ook flink-flink koud). Vond het een leukere show, leuk tempo.

Zag veel dezelfde bommen trouwens, komt natuurlijk ook omdat ze allemaal door
hetzelfde bedrijf worden afgeschoten. Heb alweer een hoop zin in morgen!

Back
Bovenaan