Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zitten er in een karton dan 8 verschillende 19 schots cakes en heb je misschien iets meer informatie wat betreft dit artikel ?
Voor een 32 euro per stuk kies ik liever voor een 500 grammer van bonfire of een cake uit de profi serie.
Ik vind dit pakket niet overtuigend om eerlijk te zijn. De kleuren zijn goed, maar daar houdt het ook bij op. De prijs-kwaliteit-verhouding lijkt mij bij deze potten scheef te liggen.
Afgaande op het filmpje denk ik dat er potten zijn die gelijkwaardig zijn en een stuk minder kosten: China by Night is minstens de helft goedkoper.
En dan zijn er zat 19s potten die minder duur zijn, maar grovere boeketten lijken te hebben. Buurtassortiment, Extreme Salutes en de 19s potten van Royal zijn voorbeeld van producten die in dezelfde prijscategorie vallen en een stuk beter zijn van kwaliteit.
Ik vind dat er met dit pakket qua prijs te hoog ingezet wordt. Een 25 euro als introductieprijs zou een stuk schappelijker zijn en wellicht er voor zorgen dat dit pakket kan gaan concurreren met de huidige 19s cakes van de Nederlandse markt.
ja het enige is dat deze een stuk goedkoper worden de advies prijs is hoog maar de werkelijke prijs is van 40% of meer minder. dus dan krijg je ze voor zo'n 17 euro ofzo per stuk