Robala

mikeole

VWC lid
Artikelnummer:
Artikelnaam: Robala
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal shots:
Effectomschrijving:
Richtprijs:
Verpakkingseenheid:

Verkrijgbaar per stuk en per doos van 8 stuks!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er heel goed uit Katan! Lijkt mij een intresant pakket wanneer er 8 verschillende cakes in een pakket zitten en de prijs ook te doen is.

Zitten er in een karton dan 8 verschillende 19 schots cakes en heb je misschien iets meer informatie wat betreft dit artikel ?

Acht verschillende 19shots cakes, van een cm of 25 hoog per stuk... Dus zijn beste joekels...

Wat ben ik hier benieuwd naar, ik hoop dat we hem dadelijk in het rijtje kunnen zetten van Buurt Assortiment en China by Night.
We kunnen dadelijk hele shows schieten op 19sh. pakketten. :D

Wanneer komen er filmbeelden en/of de prijs?

Mooie effecten, heldere kleuren en een goed tempo.
Ben benieuwd naar de prijs, een prijs van rond de 100,- euro maakt mij blij. :)

Heb de prijs gevonden.

Robala per stuk 32,95

Robala Pakket 225,00 als je omrekend,met de calculator, 28,12 en een halve cent per stuk.

Laatst bewerkt:
Oke,bedankt,is dat ook duidelijk. Vindt het een mooi pakket,vooral de strobe cake,en die met de brocade met groen naar rood.

Vooral de derde cake vind ik mooi, verder meer van hetzelfde (de overige cakes maken weinig indruk). Voor een prijs van 7,50 - 10,00 per cake zijn ze voor mij het overwegen waard maar zou ik waarschijnlijk toch nog voor het buurtassortiment gaan.

Zal ze in december eens bekijken bij de dealerdemo in Almere...

Vindt ze alle 8 wel mooi. Als je ze allemaal zou kopen heb je echt een grote diversiteit aan verschillende effecten met mooie heldere kleuren.

Ben benieuwd naar de verkoopprijzen in de winkels.

Ik vind dit pakket niet overtuigend om eerlijk te zijn. De kleuren zijn goed, maar daar houdt het ook bij op. De prijs-kwaliteit-verhouding lijkt mij bij deze potten scheef te liggen.

Afgaande op het filmpje denk ik dat er potten zijn die gelijkwaardig zijn en een stuk minder kosten: China by Night is minstens de helft goedkoper.

En dan zijn er zat 19s potten die minder duur zijn, maar grovere boeketten lijken te hebben. Buurtassortiment, Extreme Salutes en de 19s potten van Royal zijn voorbeeld van producten die in dezelfde prijscategorie vallen en een stuk beter zijn van kwaliteit.

Ik vind dat er met dit pakket qua prijs te hoog ingezet wordt. Een 25 euro als introductieprijs zou een stuk schappelijker zijn en wellicht er voor zorgen dat dit pakket kan gaan concurreren met de huidige 19s cakes van de Nederlandse markt.

Ik vind dit pakket niet overtuigend om eerlijk te zijn. De kleuren zijn goed, maar daar houdt het ook bij op. De prijs-kwaliteit-verhouding lijkt mij bij deze potten scheef te liggen.

Afgaande op het filmpje denk ik dat er potten zijn die gelijkwaardig zijn en een stuk minder kosten: China by Night is minstens de helft goedkoper.

En dan zijn er zat 19s potten die minder duur zijn, maar grovere boeketten lijken te hebben. Buurtassortiment, Extreme Salutes en de 19s potten van Royal zijn voorbeeld van producten die in dezelfde prijscategorie vallen en een stuk beter zijn van kwaliteit.

Ik vind dat er met dit pakket qua prijs te hoog ingezet wordt. Een 25 euro als introductieprijs zou een stuk schappelijker zijn en wellicht er voor zorgen dat dit pakket kan gaan concurreren met de huidige 19s cakes van de Nederlandse markt.

ja het enige is dat deze een stuk goedkoper worden de advies prijs is hoog maar de werkelijke prijs is van 40% of meer minder. dus dan krijg je ze voor zo'n 17 euro ofzo per stuk

ja het enige is dat deze een stuk goedkoper worden de advies prijs is hoog maar de werkelijke prijs is van 40% of meer minder. dus dan krijg je ze voor zo'n 17 euro ofzo per stuk

ja maar de heb je het wel over een grote korting die je normaal niet krijgt :rolleyes:
want als dit pakket onder normale condities koopt zul je toch de volle pont moeten betalen

Top cakes dit echter had ik 2 van de 8 cakes die er voor helft mee stopten, even het label eraf gescheurd en via de doorlont aangestoken. Erg harde klappen met mooie boeketten welke zeer heldere kleuren hadden. Alleen jammer dat er geen finale in zit.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan