Rijswijker verraadt zichzelf op internet

SteV

VWC lid
De lange arm heeft inmiddels ook een weg gevonden op het internet. Via YouTube en Twitter spoorde de politie een man uit Rijswijk op die met illegaal vuurwerk liep te pronken.

De man kondigde op zijn YouTube- en Twitterpagina grootse plannen aan met, volgens de politie, zwaar illegaal vuurwerk. De man werd op basis van de informatie op de websites opgespoord. Zijn woning werd doorzocht en er werd inderdaad zwaar vuurwerk gevonden.

De Rijswijker heeft zijn jaarwisseling in een politiecel mogen doorbrengen.

via SpitsNieuws

kijk aan.. wat een sukkel zeg.. dit kan je dus gebeuren als je loopt te pronken met je vuurwerk.

Ik hoop dat dit mensen die met hun verboden waar lopen stoer te doen eens wakker worden. En dat dus niet meer doen.. Je kan er zo een bezoekje van de politie van krijgen zie je wel!

heel het youtube kanaal van Huttersvuur ligt plat, wel heel toevallig, viel een keer te verwachten natuurlijk !

zelfs de 31ste ben je niet meer veilig blijkt.

Wel erg vreemd, die jongen die is overleden bleek ook al iemand van Huttersvuur te zijn. Is dit niet weer gewoon een roddeltje?

muhahahahaha.. totaal geen medelijden mee.. Wat die allemaal wel niet uitspookte met zn zooi was niet normaal. Regelmatig zn filmpjes lopen flaggen.

Idd jack ik heb er ook geen medelij mee dat die gasten zijn gepakt. Als je zag wat op hun youtube kanaal stond :frusty:

Idd jack ik heb er ook geen medelij mee dat die gasten zijn gepakt. Als je zag wat op hun youtube kanaal stond :frusty:

Ik ben echt aan de ene kant blij dat de Politie wat actiever speurt op het internet. En zeker naar dit soort idiote gasten. Die duidelijk, gezien het beeld materiaal, totaal geen inzicht hebben in de explosieve kracht van vuurwerk, dan wel de veiligheid.

en er dan dus een sport van maken om een zo explosief mogelijk filmpje te maken. om er maar stoer mee te doen. oprollen, en oppakken die gasten dus.

Ik ben echt aan de ene kant blij dat de Politie wat actiever speurt op het internet. En zeker naar dit soort idiote gasten.
Nouja, ik vind het belangrijker dat ze de personen pakken die vandalisme plegen en de filmpjes daarvan op youtube zetten!

Degene die normaal met vuurwerk omgaan, heb ik geen problemen mee, maar zijn voor de politie een stuk makkelijker te pakken :frusty:

Nouja, ik vind het belangrijker dat ze de personen pakken die vandalisme plegen en de filmpjes daarvan op youtube zetten!

er waren vol op sloop filmpjes en andere (gevaarlijke) ongein met vuurwerk te zien op dat kanaal.. dusse.. Wat mij betreft terecht opgepakt, en terecht dat de politie al van te voren heeft ingegrepen voor dat deze lui nog meer zouden uit vreten.

Op zich goed dat er eens iemand opgepakt is. Jammer dat dit zo moet gebeuren. Die kerel op heterdaad pakken vind ik een stuk mooier.

Wel ook wat jammer zeg. Kunnen we dit jaar niet met zijn allen lekker schande spreken van zijn wangedrag. Hebben we minder om te zeiken en gal te spuwen gedurende dit jaar. Uiterst spijtig zou je bijna zeggen. Tis dat ik nu enigszins in een sarcastische bui ben hé.

Zeer goede zaak dit. Huttersvuur is algemeen bekend en wij kennen ze vooral ook van dingen slopen en spullen opblazen met behoorlijk zwaar spul.

Goed dat de politie dit soort mensen oppakt. In mijn ogen veel belangrijker dan achter 12 jarige aan rennen die hun kanonslagen testen....

Huttersvuur opgepakt?

een droom die uitkomt.

sorry, maar ik irriteer me zo aan hem en z'n vriendjes

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan