Rijswijker verraadt zichzelf op internet

ik vind het wel leuk om die filmpjes te kijken en zo leip doen ze ook al niet.
maar dat vindt ik iedereen heeft zo zijn grens wat hij te ver vindt gaan.

huter vuur

huter vuur

dit las ik op partyflock

[rolstoel-terror] Kreeg ik op m'n hyves:

Beste vuurwerk liefhebbers!

Wij zijn niet dood, wij zijn niet opgepakt..

But what the f is going on!?

Huttersvuur is op 31 december 2010 gehackt door tot dusver een onbekend persoon. Wat voor ons en vele andere de mooiste dag van het jaar zou moeten zijn is uitgelopen op iets.. laten we zeggen.. vervelends..

Er is echter ook goed nieuws!
Wij hebben het Huttersvuur Youtube kanaal weer terug weten te krijgen dankzij Youtube/Google.
Helaas zijn alle video's verwijderd en kunnen we deze niet terug krijgen.

We hopen zo snel mogelijk alle video's weer bij elkaar te krijgen en ze te uploaden.

Natuurlijk knallen we ook de nieuwe video's op het kanaal zodra alle oude video's er weer op staan. Alle video's die we jullie hebben beloofd zijn dus nog steeds onderweg!

Het heeft ons trouwens diep geraakt dat jullie allemaal zo massaal hebben gereageerd op het kanaal.. wat een steun, mensen.. super! Bedankt daarvoor! Vergeet niet.. ook al verdwijnt Huttersvuur ooit van het internet.. Huttersvuur zal altijd voort leven.. Huttersvuur is a feeling!

We hopen dat jullie een fijn oud en nieuw hebben gehad!

~Het hele Huttersvuur team!

bron:http://partyflock.nl/topic/635662:Vuurwerkfreaks.html

Huttersvuur probeert een hand boven hun hoofd te houden, maar ze zijn wel degelijk gepakt :wink:

En wat is jouw bron dan? Want ze zijn wel erg stellig in hun communicatie namelijk.

Verder als videos verwijderd zijn.. dan zet je ze toch gewoon terug.. Ik mag aannemen als je een video gemaakt hebt dat je een back-up er van hebt.. Dan wel de bandjes en\of originele bestanden nog hebt.

Vind het allemaal maar dubieus. Feit dat ze op partyflock gaan lopen posten en niet op de bekendere vuurwerk foras geeft ook te denken...

Of ze spreken de waarheid wat ik na alles eigenlijk betwijfel.. of ze zeggen dit om hun kijkers te houden omdat ze gewoon wel degelijk gepakt zijn.

Maarja...who cares?

Ik vind ze niet vuurwerkfreaks in figuurlijke zin maar in letterlijke zin.. het zijn gewoon freaks met vuurwerk. Zelf bommen( shells ) maken en dat blij laten zien etcetera is niet iets waar ik op zit te wachten. Ik heb 1 x hun kanaal gekeken, en daarna zag je mij niet meer terug komen.

Wat is Huttersvuur? Of teminste wat doen hun precies dan? Nooit van die gasten gehoord namenlijk dus als iemand mij dta kan uitleggen... Dank.

Wat is Huttersvuur? Of teminste wat doen hun precies dan? Nooit van die gasten gehoord namenlijk dus als iemand mij dta kan uitleggen... Dank.

Als je het topic had gelezen wist je het, het zijn figuren die niet omgaan met vuurwerk zoals het moet, en doordat ze zoveel kijkers hadden brachten ze veel mensen op ideeën en gaven/geven ze vuurwerk een slecht imago.

Ik heb het topic gelezen maar echt duidelijk word het daar niet van, wat jij nu ook weer verteld is je mening. Mening van een ander heb ik niet veel aan.

De een zegt sloop filmpjes, de ander zegt ze blaasden eigen spullen op. De ander zegt ze maken zelf shells.....
Gasten die de boel slopen moeten ze aanpakken, voor de rest who cares? Als ze een magnetron willen opblazen die van hun zelf is met een vlinder of cobra of wat dan ook moeten ze dat lekker zelf weten zolang ze met hun poten maar van andermans spul blijven en dit niet doen in een drukke winkelstraat. Zelf shells maken moeten ze ook lekker zelf weten zolang er geen gevaar is voor omstanders.

Diegene die vuurwerk een slecht imago geven zijn de knuppels die elk jaar weer pijlen aan lantarenpalen knuppen en brievenbussen en ander spul opblazen waar wij met z'n allen weer voor kunnen betalen.

Ik heb het topic gelezen maar echt duidelijk word het daar niet van, wat jij nu ook weer verteld is je mening. Mening van een ander heb ik niet veel aan.

De een zegt sloop filmpjes, de ander zegt ze blaasden eigen spullen op. De ander zegt ze maken zelf shells.....
Gasten die de boel slopen moeten ze aanpakken, voor de rest who cares? Als ze een magnetron willen opblazen die van hun zelf is met een vlinder of cobra of wat dan ook moeten ze dat lekker zelf weten zolang ze met hun poten maar van andermans spul blijven en dit niet doen in een drukke winkelstraat. Zelf shells maken moeten ze ook lekker zelf weten zolang er geen gevaar is voor omstanders.

Diegene die vuurwerk een slecht imago geven zijn de knuppels die elk jaar weer pijlen aan lantarenpalen knuppen en brievenbussen en ander spul opblazen waar wij met z'n allen weer voor kunnen betalen.

Kijk en dat is nu het probleem en geeft tevens het verschil aan tussen een echte liefhebber en degene die het stoer vind. Ga normaal met vuurwerk om zoals het hoort of ben jij ook zo'n "golf rijdertje met petje" die het normaal vindt om met 100 km door een woonwijk te scheuren (zie je nu stigmatiseer ik ook). Want dat is precies hetzelfde als wat je hierboven beschrijft. Het is mijn auto en ik doe ermee wat ik wil.
Tevens worden deze filmpjes weer misbruikt door de media en wordt de publieke opinie weer eens voorgeschoteld wat er allemaal met vuurwerk wordt gedaan. Verder is het ook niet normaal om zelfbouw te doen. Als je jezelf verwondt dan maakt mij dat geen moer uit maar er kunnen wel anderen ook gewond raken. En dan kun je nog zo hard roepen dat gebeurt niet, zie de 2 dodelijke slachtoffers die hadden er ook niet omgevraagd.

Zowiezo zijn al die vrolijke figuren die alles op internet posten triest. Het is alleen maar vanwege 1 ding en dat is stoer doen met wat je hebt. Sommige video`s zijn te belachelijk voor woorden vanwege het slechte gebruik van illegaal vuurwerk. Deze figuren mogen van mij dikke straffen krijgen. Ik heb niks tegen illegaal vuurwerk voor freaks. Maar verkeerd gebruik of in de handen van niet freaks vind ik fout!!

Ik heb dit kanaal nog nooit gezien maar wat ik van de meeste post kan lezen zou het in mijn rijtje van '''debielen'' met een te domme handelaar passen.

Ik hoop dat ze gepakt zijn in plaats van gehacked!

Zowiezo zijn al die vrolijke figuren die alles op internet posten triest. Het is alleen maar vanwege 1 ding en dat is stoer doen met wat je hebt. Sommige video`s zijn te belachelijk voor woorden vanwege het slechte gebruik van illegaal vuurwerk. Deze figuren mogen van mij dikke straffen krijgen. Ik heb niks tegen illegaal vuurwerk voor freaks. Maar verkeerd gebruik of in de handen van niet freaks vind ik fout!!

Ik heb dit kanaal nog nooit gezien maar wat ik van de meeste post kan lezen zou het in mijn rijtje van '''debielen'' met een te domme handelaar passen.

Ik hoop dat ze gepakt zijn in plaats van gehacked!

Illegaal vuurwerk is ook niet altijd even goed voor de freaks. Ook die kunnen daar verkeerd mee omgaan. Tevens zeg je nu dat mensen die geen freak zijn niet met ilegaal vuurwerk om kunnen gaan.
Beetje een overbodige bericht. Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel dat echt niet zo. Maar dit behoorlijk onnozel gezegd. Er zijn mensen die niks om vuurwerk geven, maar er toch fatsoenlijk en netjes mee om kunnen gaan.

Met de ena laatste zin ben ik het eens..Sommige handelaren zijn inderdaad dom, maar die denken maar aan een ding, geld. Dus die maakt het echt niet uit of er iets mee vernield wordt of dat er mensen zijn die gewond raken. Ook ik hoop dat er een zware straf voor deze mensen komt, wie weet steken ze dan nog iets op ook.

Illegaal vuurwerk is ook niet altijd even goed voor de freaks. Ook die kunnen daar verkeerd mee omgaan. Tevens zeg je nu dat mensen die geen freak zijn niet met ilegaal vuurwerk om kunnen gaan.
Beetje een overbodige bericht. Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel dat echt niet zo. Maar dit behoorlijk onnozel gezegd. Er zijn mensen die niks om vuurwerk geven, maar er toch fatsoenlijk en netjes mee om kunnen gaan.

Ik bedoel ermee dat een freak die illegaal heeft er vaak wel mee om weet te gaan. En er zijn maar weinig mensen die ik ken en toevalig geen freak zijn ook goed met illegaal vuurwerk om kunnen gaan. En ik ben het eens met jou dat er mensen zijn die geen freak zijn er ook fatsoenlijk mee om kunnen gaan maar dat zie ik niet vaak. En daarnaast als je iets echt niet bedoelt dan post je het ook niet. En mensen die niets om vuurwerk geven die kopen het ook niet lijkt mij.

Met de ena laatste zin ben ik het eens..Sommige handelaren zijn inderdaad dom, maar die denken maar aan een ding, geld. Dus die maakt het echt niet uit of er iets mee vernield wordt of dat er mensen zijn die gewond raken. Ook ik hoop dat er een zware straf voor deze mensen komt, wie weet steken ze dan nog iets op ook.[/QUOTE

Ik bedoel ermee dat een freak die illegaal heeft er vaak wel mee om weet te gaan. En er zijn maar weinig mensen die ik ken en toevalig geen freak zijn ook goed met illegaal vuurwerk om kunnen gaan. En ik ben het eens met jou dat er mensen zijn die geen freak zijn er ook fatsoenlijk mee om kunnen gaan maar dat zie ik niet vaak. En daarnaast als je iets echt niet bedoelt dan post je het ook niet. En mensen die niets om vuurwerk geven die kopen het ook niet lijkt mij.

Met de ena laatste zin ben ik het eens..Sommige handelaren zijn inderdaad dom, maar die denken maar aan een ding, geld. Dus die maakt het echt niet uit of er iets mee vernield wordt of dat er mensen zijn die gewond raken. Ook ik hoop dat er een zware straf voor deze mensen komt, wie weet steken ze dan nog iets op ook.[/QUOTE

Ik bedoelde het niet verkeerd, even begrijpend lezen! :wink: Mensen die niks om vuurwerk geven kunnen het ook kopen omdat het leuk is voor een dag. Denk aan gezinnen e.d. Toevallig ken ik wel zo iemand, en die gaat er zeer netjes mee om. En die geeft niet veel om vuurwerk, alleen met oud en nieuw even wat harde knallers.

Kijk en dat is nu het probleem en geeft tevens het verschil aan tussen een echte liefhebber en degene die het stoer vind. Ga normaal met vuurwerk om zoals het hoort of ben jij ook zo'n "golf rijdertje met petje" die het normaal vindt om met 100 km door een woonwijk te scheuren (zie je nu stigmatiseer ik ook). Want dat is precies hetzelfde als wat je hierboven beschrijft. Het is mijn auto en ik doe ermee wat ik wil.
Tevens worden deze filmpjes weer misbruikt door de media en wordt de publieke opinie weer eens voorgeschoteld wat er allemaal met vuurwerk wordt gedaan. Verder is het ook niet normaal om zelfbouw te doen. Als je jezelf verwondt dan maakt mij dat geen moer uit maar er kunnen wel anderen ook gewond raken. En dan kun je nog zo hard roepen dat gebeurt niet, zie de 2 dodelijke slachtoffers die hadden er ook niet omgevraagd.

Lezen kleine vriend, ik zeg toch zo lang er geen gevaar is voor omstanders moeten ze het lekker zelf weten. Ik zeg nergens dat ik het goedkeur maar wie ben ik of jij in godsnaam om te zeggen van nee jongens je gaat niet je eigen magnetron opblazen.
Als iemand dat leuk vind moet die dat lekker zelf weten zolang anderen geen gevaar lopen en er geen schade aan gericht kan worden aan andermans spullen, mij intresseerd het niks die onzin vandaar dat ik ook nog nooit van dat hele groepje gehoord heb.

Daarnaast niet zo snel oordelen, jij hebt geen idee wie ik ben en hoef je ook niet te weten zie ik wel.
En nou hop nog meer foto's nemen waar je trots een productie shell in je handen hebt. :bye:

Tot in Fargo, voor de echten hier.

@ SirHS

Kijk grote mond van iemand die 12 jaar jonger is dan mij(klein ben ik niet en jouw vriend al helemaal niet die kies ik zelf wel uit!). Toen jij nog vloeibaar was en in de pijp zat was ik al lang met vuurwerk bezig. Verder heb je het kanaal nog nooit gezien dus wat zit je deel te nemen en een grote mond te hebben in deze discussie. Als je het kanaal kent dan zag je wat deze gasten uitspookten niet normaal was.
Verder interesseert het mij ook niet wie jij bent maar ik denk dat ik wel over dingen kan praten waar jij helemaal geen verstand van hebt, thans je denkt dat je er verstand van hebt.
Verder worden er door deze site en veel vriendensite's ontzettend veel pogingen ondernomen om het imago te verbeteren van vuurwerk. Maar door deze zooi op allerlei video sites wordt het ze toch weer moeilijk gemaakt. Want kijk naar de media die deze filmpjes mis/gebruiken. Als we voor een positief imago willen zijn moeten we gewoon alles afwijzen wat riekt naar vandalisme, slopen etc. En dan vooral ook om te voorkomen dat we de volgende generatie idioten op ideeen brengen.
En ja, de foto ik heb ze in de handen jij kan er alleen maar stoer over praten of ze in een magnetron stoppen. Jij bent een liefhebber:bonk::bonk::cry: Verder wil ik hier geen woorden over vuil maken. Ik denk dat de echte liefhebber slopen op wat van manier afwijst en je hebt altijd de mensen met een beperkte hersencapaciteit die dit leuk/normaal/stoer/innovatief vinden.

Ps Ik zag zojuist ook al een aantal sloopfilmpjes op GeenStijl. Spreekt voor zich hoe men hierover denkt en men deze filmpjes waardeert.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan