Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat filmen gaat goed komen dit jaar met de nieuwe camera, heb wat tips van andere filmers gekregen dus hoop dat dat gaat werkenMick39: Goede hoop Mercurius! Gaaf! Daar ben ik ook wel fan van. Zou je de potten van Mercurius kunnen filmen misschien? Ik weet zeker dat je daar veel mensen een hoop plezier mee doet! Het ontbreekt namelijk aan goede films bij dit merk.
mick,
heerlijke collectie hoor
volgens mij komt alles van cor.
heb je trouwens niet gezien in de shop
![]()
Ja dat filmen gaat goed komen dit jaar met de nieuwe camera, heb wat tips van andere filmers gekregen dus hoop dat dat gaat werken
Haha bedankt. Ja alles komt tot nu toe van cor, mijn ouders en broertje zijn naar 2 andere dealers voor wolff en b&w nu. Dus dat komt vanavond online. Ook heb ik al 4x giant airbomb gehaald.
Ik heb jou ook niet gezien gister, heb wel jouw bestelling voorbij horen komen.. 20 flittering whistle rockets![]()
Daanvdboor Nette en goed uitgekozen collectie pronk zal je zeker geen spijt van krijgen![]()
@daanvdboor: mooie collectie! Pronkcakes die ik ook had willen hebben, goede pijlen, fijne finale. Mag ik vragen voor welke prijs je daar hebt staan? Want volgens mij ben je slim geweest en heb je voor weinig geld een geweldige jaarwisseling!
bedankt voor je reactie ik vind zelf ook dat ik dit voor een lage budget zo heb kunnen realiseren. Hoeveel geld er in zit het zit in ieder geval onder de 200,- Dat vind ik knap gedaan, geluk dat je wat handelaren kent he![]()
Anthony complimenten voor je pijlen rek...Neem aan dat het op film wordt gezet?
Mooie collecties allemaal! TenJ, wat zit er in die doos rechts op je foto? Het lijken wel zelf gemaakte vlinders.