Reacties op collecties 2009/2010

@daanvdboor: mooie collectie! Pronkcakes die ik ook had willen hebben, goede pijlen, fijne finale. Mag ik vragen voor welke prijs je daar hebt staan? Want volgens mij ben je slim geweest en heb je voor weinig geld een geweldige jaarwisseling!

Mick39: Goede hoop Mercurius! Gaaf! Daar ben ik ook wel fan van. Zou je de potten van Mercurius kunnen filmen misschien? Ik weet zeker dat je daar veel mensen een hoop plezier mee doet! Het ontbreekt namelijk aan goede films bij dit merk.
Ja dat filmen gaat goed komen dit jaar met de nieuwe camera, heb wat tips van andere filmers gekregen dus hoop dat dat gaat werken :)

mick,
heerlijke collectie hoor:D
volgens mij komt alles van cor.
heb je trouwens niet gezien in de shop
:bye:

Haha bedankt. Ja alles komt tot nu toe van cor, mijn ouders en broertje zijn naar 2 andere dealers voor wolff en b&w nu. Dus dat komt vanavond online. Ook heb ik al 4x giant airbomb gehaald.
Ik heb jou ook niet gezien gister, heb wel jouw bestelling voorbij horen komen.. 20 flittering whistle rockets :shocked::p

Ja dat filmen gaat goed komen dit jaar met de nieuwe camera, heb wat tips van andere filmers gekregen dus hoop dat dat gaat werken :)

Haha bedankt. Ja alles komt tot nu toe van cor, mijn ouders en broertje zijn naar 2 andere dealers voor wolff en b&w nu. Dus dat komt vanavond online. Ook heb ik al 4x giant airbomb gehaald.
Ik heb jou ook niet gezien gister, heb wel jouw bestelling voorbij horen komen.. 20 flittering whistle rockets :shocked::p

haha, klopt vindt die dingen wel grappig.
maar hadt je het druk want toen ik er was was ik in me eentje + 2 vrienden die ook wat gingen halen.
je collectie ziet er nu al goed en en er komt zelfs wat bij kan niet gekker zkkr:p
:bye:

@Bloodyfrits: Daar mag tenminste nog eens wat. En die labels, echt geweldig. Lijkt me dat je een leuke kerst hebt gehad daar:p

thanx voor de reacties :).
heb me echt vermaakt, lekker 30 graden erbij. :P
stonden meer ongeveer 100 van dit soort containers op het eiland.:
pict0418r.jpg

maar de proflbokken waren in winkeltjes. schijnt dat je er ook shells kan halen, maar die ben ik niet echt tegengekomen. misschien onder de toonbank..

Daanvdboor Nette en goed uitgekozen collectie pronk zal je zeker geen spijt van krijgen :wink:

dankjewel ik zal hier idd geen spijt van krijgen. Heb hier ook goed naar gekeken wat ik wil hebben want had een lager budget dus dan kan kijk je beter 2x naar het artikel:D en vond ik dit zeker het beste.:p

@daanvdboor: mooie collectie! Pronkcakes die ik ook had willen hebben, goede pijlen, fijne finale. Mag ik vragen voor welke prijs je daar hebt staan? Want volgens mij ben je slim geweest en heb je voor weinig geld een geweldige jaarwisseling!

bedankt voor je reactie ik vind zelf ook dat ik dit voor een lage budget zo heb kunnen realiseren. Hoeveel geld er in zit het zit in ieder geval onder de 200,- Dat vind ik knap gedaan, geluk dat je wat handelaren kent he :p

Allemaal complimenten , prachtige collecties staan er zeg. f*ck de recessie hahaha.

ohja voor de beheerders, er is weer een slimmerik die vraagt om een ban in het fototopic....

zal morgen mijn collectie proberen te posten.
slaapse allemaal alvast (voor zover dat lukt)

bedankt voor je reactie ik vind zelf ook dat ik dit voor een lage budget zo heb kunnen realiseren. Hoeveel geld er in zit het zit in ieder geval onder de 200,- Dat vind ik knap gedaan, geluk dat je wat handelaren kent he :p

onder de 200euro lijkt me erg sterk aangezien je bij pronkvuurwerk pas de grandmaster en de emporium boven een besteding van 225euro krijgt :wink:

ja ik had per ongeluk daar gepost maar dan zet ik het hier nog een keer neer:

Top collectie mannen!!!! echt super!!:D

vergeet nog ff bij te zeggen dat de Zena vuurwerk pijlen pakket: Spaced er niet bij staat op foto, die hadden we later bijgehaald en is zeker top pijlen pakket!

Back
Bovenaan