Reacties op collecties 2009/2010

hey bvuurwerk je hebt al je vuurwerk tegen je verwarming, pas op dat je hem niet aanzet :p

en mijn fotos plaatst ik over 2 uurtje :D

Groetjes Crawl

Herdervriend hoezo zoveel foto's van het zelfde? 2 is toch genoeg, maakt dalijk dit topic alleen maar slomer als iedereen dit doet.

Mooie collecties.

Herdervriend, mooie collectie hoor. Niets miezerigs aan.

Maar om nou 7 foto's vanuit min of meer dezelfde hoek te plaatsen is ook zoiets...

Edit: kaboem is me net voor.

Mooie collecties allemaal! TenJ, wat zit er in die doos rechts op je foto? Het lijken wel zelf gemaakte vlinders.

kaboem/EschR: Het is meer eigenlijk uit zekerheid dat tenminste 1 foto goed gevonden word. Mwah ik upload tenminste nog niet alle producten apart xD Bedankt thought:)

kaboem/EschR: Het is meer eigenlijk uit zekerheid dat tenminste 1 foto goed gevonden word. Mwah ik upload tenminste nog niet alle producten apart xD Bedankt thought:)

Van je eigen collectie is de 2e foto het beste.
Van die van je zus de 1 na laatste.

Rest kan weg (wordt het topic wat sneller van, dus doe maar ff aub. :) )

Tip voor diegene met gigantische foto's verklein ze AUB naar 800x600 ofzo!

en lekkere collecties jongens!

morgen komt onze (mijn & damian's) collectie op de foto is ook best grote collectie :D

Tip voor diegene met gigantische foto's verklein ze AUB naar 800x600 ofzo!

en lekkere collecties jongens!

morgen komt onze (mijn & damian's) collectie op de foto is ook best grote collectie :D

een resizer wat ze op avp hebben is handig, ja sorry mijn foto's heb ik nu al gepost

Mooie collectie Anthony.
Ik mis alleen 1 rocket boom pijltje :devil:

en sinds wanneer is de blue ocean legaal?:pBen wel erg benieuwd wat je illegale collectie dan is

Mick39: Goede hoop Mercurius! Gaaf! Daar ben ik ook wel fan van. Zou je de potten van Mercurius kunnen filmen misschien? Ik weet zeker dat je daar veel mensen een hoop plezier mee doet! Het ontbreekt namelijk aan goede films bij dit merk.

anthony: ERG mooie foto! Prachtig uitgestald! Smullen! Complimenten met je collectie en voortreffelijke smaak :blink: Het is wel duidelijk dat het merendeel bij Top R'dam vandaan komt :p

Mooie collecties! Klein en groot, het si allemaal mooi, iedereen weet zich gelukkig met hetgeen te vermaken die dag, dus de grote van de collectie maakt niets uit :)

Mijn fotos plaats ik morgen, als de rekken af zijn.

Daanvdboor Nette en goed uitgekozen collectie pronk zal je zeker geen spijt van krijgen :wink:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan