Reacties op collecties 2009/2010

VWC Mitch

VWC lid
Dit is het topic waar je reacties mag plaatsen op de foto's die in het topic staan voor "Collecties 2008/2009"
Dit is speciaal gedaan om het overzichtelijk te houden en daarnaast staat het in "Junktalks" zodat er zoveel gereageerd kan worden als jullie willen zonder dat daar je postcount van omhoog gaat en dus spam tegengaat.

Plaats hier dus alleen reacties, vragen enz. en géén foto's! Zo blijft het overzichtelijk.

Tip: geef duidelijk aan om welke foto je het hebt. Geef de naam van de member aan en beschrijf de foto desnoods wat.

Op http://www.tinypic.com/ of http://www.imageshack.us/ kun je je collectie foto`s uploaden, en de link plaatsen in je bericht, tussen
moet je de link plaatsen bijvoorbeeld:

Ik post mijn foto`s pas later dit jaar.

Lekker koevis! Zo te zien heb je ook al een hoop opgeknald:D
Ik had nog meer, 1 60sh chainthunder, 1x 5k, 5 pakjes mini strijkers, pakje chooêt banger en pakje baby vlinder allebij half leeg. Dat staat er allemaal niet op.:bonk:(en ik zal vast nog iets vergeten zijn.

ik krijg me bestelling in oktober:D

20x explods 120€
13x zink 901 104€
9x atomyc 6 72€
3x cobra 6 21€
1x giant maroon 25€
10x BSC supervlinder 90€

als dat geen moiie colletie is voor een 14jarige weet ik het ook niet meer:blink:

als ik het heb post ik gelijk fotos

Ik wou net hetzelde zeggen... Zonde van je geld, vind ik het, al dat aso geknal. Magoe, elk z'n ding hè...op 14jarige leeftijd :bonk: De wereld is verrot :frusty:

Ik wou net hetzelde zeggen... Zonde van je geld, vind ik het, al dat aso geknal. Magoe, elk z'n ding hè...op 14jarige leeftijd :bonk: De wereld is verrot :frusty:
e
duur? ik vind het nogal goedkoop,bij me vorige handelaar vraagde die 10€
per explod 15 euro per 10 supervlinders en 12,50 per lawinepijl:bonk:

en ja 14 jaar maar dat is nog niks omdat hier al 9a 10 jarige rondlopen met 3"salute die ze van hun vader hebben gehad en niet eens weten wat ze er mee moeten maarja dat vind ik:bye:

Jemig, dat meen je niet :shocked: :bonk: Wat ik zeg: de samenleving is verrot.
Neem het niet persoonlijk hoor, dude, als 14jarige zit je er gewoon in en is 't vrijwel onmogelijk te vatten wat ik bedoel. Oudere freaks zullen 't snappen.

Geniet van je spul, doe het AUB veilig!! Voor jezelf én vooral je omstanders...

Laatst bewerkt:
ja ik snap het absoluut ik had vanaf me tiende pas me eerste astronaut zo zie je maar. Ik vind sowieso dat zulke jongen kinderen niet zulk vuurwerk moeten hebben te jong om er verantwoordelijk mee om te gaan

Jongens, laten we nou niet het welles/nietes spelletje gaan beginnen.

Ook ik heb mn twijfels, maar als iedereen die dat heeft gaat posten ik geloof er niets van of wat een onzin wordt het al snel onoverzichtelijk.

Back ontopic please:bye:

(offtopic) hey mensen jullie hebben gelijk ik heb nagedacht en heb mijn bestelling afgezegd,jullie hebben gelijk ik ben er nog te jong voor.dus met het geld wat ik dus nu over heb ga ik een crossmotor halen:D

grtjes damma2000:bye:

Back
Bovenaan