Summa Cum Laude

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5019
Artikelnaam: Summa Cum Laude
Netto Kruitgewicht: nog niet bekend
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: 16 shots golden tails up bursting to pink water colour & orange peonies to golden glittering with crackling chrysanthemum
O.a. te koop bij: OnlineVoorverkoop.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Gert Breeschoten BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
dat klinkt als heel veel verschillende effecten in een paar schoten. Ik hoop dat de bijzondere kleuren nog tot hun recht komen daarbinnen.

Ga ik dus dit jaar toch GBVproducten kopen, met de Lemon Pink One. :wink:

Ik hoop dit jaar iets heel anders te zien bij de sier cakes van GBV ik wil graag niet zoon harde knallen meer ,maar dat het effect er goed uit komt en lang blijft hangen dat zie ik graag gebeuren :D

dat klinkt als heel veel verschillende effecten in een paar schoten. Ik hoop dat de bijzondere kleuren nog tot hun recht komen daarbinnen.

Ga ik dus dit jaar toch GBVproducten kopen, met de Lemon Pink One. :wink:

klinkt inderdaad veel belovend ik hoop voor je dat die kleuren goed genoeg zijn
want meestal zijn de kleuren van proline erg vlets bij andere lijnen vergeleken

Ik heb hem gister op de demo van Vuurwerkmagazijn7kamp gezien, leuke potje voor 15 euro, geen grote effecten, wel lekkere tempo. Echt een pot waar je net 15 euro voor over zou kunnen hebben, maar duurder moet die echt niet worden.

Dat karton laat trouwens bij alle potten los, ik heb geen 1 pot gezien waarbij dat karton nog zo vast zat. Dat is toch wel een slechte punt vind ik.
Maarja plakbandje erover en het zit weer vast.

Ik vind het jammer dat deze soort cakes niet gewoon in de kleine folder staan.. Juist dit soort cakes (denk aan Coco Magnolia, Immaculate Bursts etc.) zijn aantrekkelijk omdat ze niet zoveel ruimte innemen. In plaats van zo'n overpriced ding als de Big,Bigger,Biggest....

Maarja, GBV denkt daar anders over dan..

Ik vind het jammer dat deze soort cakes niet gewoon in de kleine folder staan.. Juist dit soort cakes (denk aan Coco Magnolia, Immaculate Bursts etc.) zijn aantrekkelijk omdat ze niet zoveel ruimte innemen. In plaats van zo'n overpriced ding als de Big,Bigger,Biggest....

Maarja, GBV denkt daar anders over dan..

Daar ben ik het voledig mee eens. Dit zijn uitstekende potten. Maar nee, we zitten opgeschept met die grote bakken en zeer slechte budget cakes als The Yellow and Pink one.

Maarja, GBV denkt meer aan de consument denk ik. Veel mannen kicken op grote bakken, denk ik.

:bye:

Back
Bovenaan