• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Widowmaker (Silver Edition)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Artikelnaam: Widowmaker
Aantal per verpakking: 12
Aantal in karton: Onbekend
Fabrikant/Importeur: Pyrostar
Kruitgewicht: 1 gram
Prijs: € 2,50
Effectomschrijving: Knal
Opmerking: Kleur van de strijkers zelf zijn beige, maar soms zit er ook 1 roze/paarse bij!

widowmaker.jpg

DSC00473.jpg

DSC00474.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm zo te zien zijn het dus 12 stuks:

(Geen lontje!)

En is het een silver edition? Hmm ze zien er toch beige achtig uit...

widowmaker.jpg

Artikelnummer: 3032
Naam: Widowmaker (2)
Importeur: Pyrostar
Effect: Knal
Kruitinhoud: 1 gram flash
Aantal: 12 stuks
Aantal in karton: ?
Prijs: ?

Laatst bewerkt:
Als er filmbeelden zijn melden mensen dat zelf vast wel. :wink:

Label ziet er goed uit, voor die prijs is het leuk om te testen. :)

Tuurlijk niet... dat zijn toch 2 verschillende producten? De widowmaker die jij op je foto heb is al jaren oud en de widow maker van pyrostar waar dit topic over gaat is nieuw.

Even afwachten naar ervaringen en oordeel dan pas!

Tuurlijk niet... dat zijn toch 2 verschillende producten? De widowmaker die jij op je foto heb is al jaren oud en de widow maker van pyrostar waar dit topic over gaat is nieuw.

Even afwachten naar ervaringen en oordeel dan pas!

Jaren oud? het doosje niet maar sorry voor offtopic maar zitten in die widowmakers alleen nog de groene K0204?

Jawel het doosje is wel jaren oud. 4 jaar geleden ging ik voor het eerst naar belgie en toen hadje ze al. En uit m'n hoofd gezegt waren ze er daarvoor ook al.

Als ze lekker klappen zou dit een mooie aanwinst zijn voor het belgische vuurwerk. De widowmakers die nu verkocht worden zijn om te huilen. Ik heb er vertrouwen in.:D

nou ik vind 3-4 seconden met een strijkkop niet schrikbarend lang nee, maar ieder zijn of haar eigen mening daarover hey. Daarnaast wil ik wil mijn complimenten geven over de afwerking, want de strijkers zagen er erg netjes uit :)

ik denk dat er behalve de verpakking
niet veel aan verandered is
dus dat hij gewoon
hetzelfde is als die die je bijv bij alpeco kan kopen
alleen zijn deze beter afgewerkt

actajon kan je normale zinnen typen a.u.b? In al je posts typ je van die rare zinnen, is heel irritant om te lezen. Alvast bedankt! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan