• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Widowmaker (Silver Edition)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mods, ik smeek jullie, verander de Topic naam in
[Pyrostar] Widowmaker "Silver Edition"
Post een nieuwe productfoto,
en verwijder alle spamposts!!

Je hebt ook de widowmaker special, dat is het doosje met de doodskop maar dan heeft het roze ogen. Wat is eigenlijk verschil?

Die knalt denk ik even hard als een silvercracker. Lekkere strijkers zijn dat! Doffere knal dan corsair vind ik.

ben voornamelijk voor deze silver edition naar belgie gegaan, gelijk 20 pakjes ingeslagen voor 30eurotjes, was 10 pakjes voor 15 euro, heb er ook al 1 afgestoke en ze gaan echt lekker! knalle de oude zwarte widows er zwaar uit, ze gaan ook stukje harder dan de chooet no.3 match cracker:D en als je dus bedenkt voor 15euro 120 strijkers, die beter knalle dan de chooet no.3 voor eigenlijk hetzelfde geld

hier een fimpje van mijn kant:

http://www.youtube.com/watch?v=mRwQjBtLyuE

het gaat hier om de widowmaker silver van pyrostar soms is de vertraging wat aan de korte kant, maar verder zijn het prima strijkers met heerlijke knallen die zeker in de buurt van een chooet banger komen, ik ben helaas wel iets te vroeg gestopt met filmen waardoor je de dreun niet zo goed hoort

Ik vind de knal verrassend hard ja, alleen de vertraging vind ik niet zo lekker.

Even buiten het vuurwerk om, het zou ontzettend zonde zijn als er vonken op die mooie jas komen, en die vonken branden al gauw hele gaten erin met die stof.

waarom mensen strijkers aan blijven steken met een aansteker i.p.v. een lucifer doos is mij een raadsel.kun je toch net zo goed nitraatjes kopen ,is denk ik ook nog veiliger dan met een aansteker op een strijkkop te zitten branden.

maar het is wel een lekkere felle knal.

waarom mensen strijkers aan blijven steken met een aansteker i.p.v. een lucifer doos is mij een raadsel.kun je toch net zo goed nitraatjes kopen ,is denk ik ook nog veiliger dan met een aansteker op een strijkkop te zitten branden.

maar het is wel een lekkere felle knal.

Het probleem bij de meeste strijkers is dat als je ze aanstrijkt de strijkkopjes kapot kunnen gaan en zo komen denk ik de snelste ongelukken. Nitraten zijn bijna altijd duurder dan strijkers. Daarom koop ik strijkers.

even wat info veranderd / verbeterd!

Artikelnummer: 3032
referentie: 738-1.8
Naam: Widowmaker Silver Edition
Importeur: Pyrostar
Effect: Knal
Kruitinhoud: 1,73 gram (totaal verpakking: 20.76gram)
Aantal: 12 stuks
Aantal in karton: ?
Prijs: 2.50 euro
5 doosjes 10.00 euro
10 doosjes 15.00 euro

Hoezo silver edition???
Hij is toch oranje/paars :P

Maarja, is deze veel beter dan de "echte" widowmaker/blackwidow.
Hij is namelijk wel 2x zo duur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan