• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Torpedo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, de knal was mooi(lees;harder van verwacht), maar ik vertrouwde de lont niet. Die ging nogal snel.

de flits is anders dan andere flitsen, een beetje als flashing cobra's. 5,50 is wel duur ja. kan je ook pakje ugly joe's voor meenemen en assourted fountains. ff doorlonten en voila. lange fontijn,harde fluit, en harde knal. maar toch vind ik het wel een grappig flitsje :p

dan is dit denk ik een erg onderschatte knaller? Mag wel aardig knallen met dat aantal gram en dan ook nog een leuk effect met het lontje. Ik zelf dacht eigenlijk ook dat dit een nieuwe versie van de flashing thunder was.

Absoluut niet, deze knaller is wel 3x zo groot en zit 1.8 gram in per knaller!

de nieuwe is dan misschien 3x zo groot, maar het product is inprinciepe hetzelfde, die thunder salutes hadden ook een zilverlont, en daarna een knal

Die Torpedos bevatten gewoon 3x zoveel karton

De Torpedo heeft Tegenwoordig een metamorfose gehad.
Hij heeft geen zilver lont meer.
Maar wel een vele betere knal.
Wat voor betere knal?... ik vind het vergelijkbaar met een Supero/Trueno
ERG LEKKER DUS.
En tegenwoordig zit er Titanium in verwerkt wat een mooie vonken flits geeft.
Hij is groot en licht daar door erg goed in de hand.

Hier onder wat foto's en een filmpje die ik vorige week in belgie heb gemaakt.

20141107_140410.jpg
20141107_140357.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan