Dinkydau
VWC lid
Met een leuk fonteintje erbij vind ik dat niet eens zo duur.
Zonder leuk fonteintje dus wel, jammer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Met een leuk fonteintje erbij vind ik dat niet eens zo duur.
Je bent in de war met de naam en de omschrijving.
In de naam staat 'crackling', maar in de omschrijving staat weer duidelijk dat hij zilver gaat spuiten. In dit geval heeft de omschrijving wel gelijk. Ik snap dat het raar is om te laten denken dat er een fontein uit komt, maar het betreft dus gewoon een zilver lontje.
En over de knal, dat vind ik inderdaad wel vreemd want hij kost aardig duur en er werd toch duidelijk een harde knal belooft.
Wat betreft die crackling zat ik inderdaad verkeerd. Maar goed er staat alsnog in de startpost dat er een fontein van 25CM uit komt die 10sec duurt.
Als je zo graag een zilverlontje wilt kan je beter voor de thunder salute / flashing thunder gaan want die heeft ook een 'fontein van 25cm'![]()
Inderdaad. Als je in de omschrijving een fontijn belooft moet je niet met een zilverlont aan komen kakken. Normaal zeik ik nooit op Pyrostar omdat ze prima producten hebben maar dit vind ik toch wel een redelijke flater. Verwacht dan ook niet dat veel mensen van hier dit product zullen kopen, maar meer de onwetenden. Zelfde als toen bij Zena geloof ik met die Cobra's. Iedereen weet dat het de laffe variant is, maar de onwetenden kopen hem wel, alleen om de naam Cobra.
Met zo'n fontein vraag ik me af in hoeverre het nog knalvuurwerk is. Wat ik me ook afvraag is hoe zoiets legaal verkocht kan worden. Vlammen en andere effecten worden eerst verboden en even later zijn dergelijke effecten als nooit tevoren weer terug.
het is gewoon zilver lont denk ik dat hebben erg veel pyrostar knallers
Er is nooit over een crackling fontein gesproken?Bij het aansteken gaat deze knaller heel fel spuiten waardoor er een krachtige zilvere spuiter ontstaat van +-25cm hoog +-9 sec.Maar goed dat is dus gewoon een silver lont.
Effectomschrijving:Harde knaller met een fontein van +-25cm gevolgd door een harde knal
Er is nooit over een crackling fontein gesproken?Bij het aansteken gaat deze knaller heel fel spuiten waardoor er een krachtige zilvere spuiter ontstaat van +-25cm hoog +-9 sec.Maar goed dat is dus gewoon een silver lont.
Des te meer misleiding!
Het heet Cracklingtorpedo.
Er komt geen crackling aan te pas!
een zilvere spuiter van 25cm is niet te zien. nee het is gewoon zilver visco wat 9 seconde brand voor de knal.
Zo kan ik ook me product verkopen.
Knaller met goud spuitende fontein van 25cm van 9sec.
dan maak ik gewoon een rotje.
het visco lontje is de goude fontein en het rotje knalt
Nee Nee pure misleiding!