Pronk 2010 - 2011

Ben er morgen om 15.00u, toch weer goede service trouwens, wilde gisteravond laat nog even 12 extreme salute erbij bestellen maar deze waren niet meer op voorraad volgens de website, even een mailtje en de voorraad op de website werd weer aangepast, ook mbt de gratis potten wordt er met je mee gedacht...heerlijk zo'n goede service.

Ik sta morgen ochtend om 8 uur voor jullie deur :D
je zal me herkennen aan een zwarte muts met klepje naar achteren,
ben geen kleine jonge :P en ben samen met mijn vriendin,
heb in totaal 4 bestellingen van ruim 550 euro bij elkaar.
Het lijkt mij ook wel gezellig om een praatje te maken

Groetjes koen.

is goed man maar werk daar niet omdat je zij voor jullie deur zie je morgen wel

Ben dr ook morgen om 20:00, ga gelijk uit mn werk door....3 uur rijden heen en terug! Moet er wat voor over hebben he, wat je ver haalt knalt goed :)

Zo juist mijn bestelling gehaald. Werd wederom snel en goed geholpen.

Aan het team van Pronk: Complimenten voor de service en vriendelijkheid! Fijne jaarwisseling.

Gaat bij mij zeker lukken, mede dankzij jullie!!

Ook mijn grote complimenten aan Pronk vuurwerk alles was tip top geregeld!!
Kom hier al jaren en is me nog nooit slecht bevallen top winkel dit!
Wederom heel erg bedankt voor mijn mooie collectie.

Gisteren mijn 1ste deel van het vuurwerk gehaald. Onderweg met mijn auto (nieuwe auto nota bene!)pech onderweg, sensoren die niet goed werkten waardoor er geen power meer in mijn motor zat. Met twee uur vertraging en een gebrekkige auto uiteindelijk bij Pronk beland. Eerst de wegenwacht bellen en na wat wachten de computer gereset en ik mocht kiezen: auto laten wegslepen en taxi naar huis (zonder vuurwerk) of met een gebrekkige auto proberen de terugrit te maken. Gezien de kinderen wel erg graag het vuurwerk wilden meenemen voor het laatste gekozen. Maar ja, we moesten nog wel een kleine 150 kilometer terugrijden. Bij Pronk een goede service ontvangen, lekkere oliebollen gegeten en eerst mijn bestelde 22 extreme salute gehaald en twee vuurwerk pakketjes. Ik had aangegeven graag Pronk vuurwerk gratis erbij te willen ipv de thunderbolts. Tot mijn stomme verbazing mocht ik twee boxen vanuit de Pronk vuurwerklijn uitkiezen. Dat was niet moeilijk, mijn zoontje is gek op de Pronk lijn dus na ongeveer twee seconden had hij zijn keuze gemaakt. Daarna nog even snel 6 extra extreme salute in de winkel ernaast gehaald en toen de lange weg terug aangevangen, met veel haperingen en twee maal naast de snelweg stil te hebben gestaan uiteindelijk thuis gekomen. Vandaag met een andere auto (vervanger, want mijn auto staat nu bij mijn dealer) naar steenbergen, nog maar een bestelling afhalen, want gisteren is dit dus niet meer gelukt.

Met dank aan vuurwerk Pronk voor de lekkere oliebollen en de twee mooie potten en de goede service natuurlijk.....tot volgend jaar!

Mvg, Dontmind

Laatst bewerkt:
ik was er gister rond 12 uur geweest , waren aardig wat mensen bij de welkoop om hun bestellingen op te halen. Maar er waren genoeg mensen aan het werk dus kon zo 2 karretjes volladen en weglopen.

Daarna ook nog even naar de losse verkoop geweest het was vrij rustig kon meteen zeggen wat ik wou want de mensen die er waren zaten eerst alle dummies te bestuderen:rolleyes:

tja das het voordeel als je al jaren vuurwerk koopt bij dezelfde dealer dan weet je meteen wat je moet nemen en wat niet.

gr , :bye:

Vanmiddag samen met Thunderlizzard onze bestelling opgehaald.
Wat blijft het toch een genoegen om bij Bart (en Richard) te shoppen.
Het was er weer gezellig druk en alles was tot in de puntjes geregeld.
Lekker bakkie koffie en natuurlijk de beroemde oliebol van Pronk genuttigd.
Zeer korte wachttijden , prachtige showroom , vriendelijk personeel
Ook nog even met Bart en Richard gepraat, mannen ga op deze voet door!!.

Ik ben gisteren ook mijn bestelling af wezen halen en kan ook niets anders zeggen dan dat het een topzaak is! Korte wachttijd, vriendelijk personeel en overheerlijke oliebollen! De Fusion is hier idd op en deze werden bij mij ook vervangen voor de Big Messier, toch een mats van bijna 30 euro!

Als klap op de spreekwoordelijke vuurpijl won ik zowaar ook nog een pakket met de loterij!

Bart en Richard ken ik vanuit de hengelsport en het zijn allebei topgozers waar je goed mee kan praten.

Pronk, tot volgend jaar!!

Hier samen met GMP geweest de 30ste om mijn vuurwerk op te halen. In plaats van de Lady Crackers een cake van 20 euro als vervanger gekregen (probeerde nog om de vervangende Jumping Jacks erbij te krijgen, maar daar trapten ze niet in ;) ).

Heb erg genoten van het vuurwerk uit de eigen lijn. Waanzinnig spul voor een mooie prijs. Hopelijk tot eind dit jaar!

Back
Bovenaan