Pronk 2010 - 2011

Begin November zal Pronk de website weer openen, is mij medegedeeld.
Men is nu erg druk met het samenstellen van de collecties.

inmiddels zijn sinds een paar dagen de filmpjes van 4-Elements op de site van pronk te zien, bestaand uit:

Earth Quake (100shots, green mines with bursts.)

Air Force (36shots, Straight shots silver cat tail with colorful pearls, angled shots spinner with blue pearls and blue mines with whistle, flower wave with crackling.)

Extreme Fire (35shots, Crackling tail, yellow and red flower with strobo, golden waterfall, final with crysantium and crackling.)

H2O (36Shots, Straight shots blue mines with crysantium, angled shots with blue mines and crackling, blue pearls, white strobo final.)

echt te gek!
elke cake duurt +/- 50 sec.
ben erg benieuwd naar de prijs!!

Laatst bewerkt:
Meer nieuws van Pronk:

Men is nu bezig de producten te uploaden naar de website.
In de loop van de volgende week wil Pronk de site online operatief hebben.

Ook is men druk bezig met verbeteringen aan de bestelsite.
Zoals bijvoorbeeld vast te noemen:
- de product filmpjes komen 1 niveau hoger
(voorheen moest je vaak een extra pagina openen waar dan de filmpjes op te zien waren).
Straks zullen de filmpjes embedded op de product info pagina worden weergegeven.
- In de winkelwagen krijgt men straks automatisch te zien welk vuurwerk men gratis krijgt. Dit hangt natuurlijk af van de waarde in de winkelwagen.
(Voorheen kreeg je dat pas te zien in de bevestigings-email nadat je een bestelling geplaatst had).

Ook de winkel is klantvriendelijker aangepast.
De afhaalroute in de winkel is niet meer door de kas naar buiten en achterom, maar nu via een tussendeur meteen de kas in naar links, richting de afhaalbalie. De klant blijft nu lekker warm binnen, en hoeft niet meer buitenom om te lopen.

Pronk heeft nooit Binkies (of welke andere Marijn producten dan ook) standaard in het assortiment gehad. Ze hebben ooit eenmalig een paar dozen gehad. Deze zijn dan blijkbaar inmiddels uitverkocht. Je zult dus geen Marijn producten vinden bij Pronk dit jaar.

Ze hadden de binkies dit jaar zeker wel, ik heb ze namelijk ook besteld maar ze zijn nu uitverkocht helaas.

Jammer dat Pronk alleen in Noord Holland te verkrijgen is.. Ik zou erg graag wat cakes uit dit assortiment in mijn collectie willen hebben.

Zijn er toevallig mensen uit het noorden die naar Pronk gaan? :)

Een unieke kans om het mooie vuurwerk van Pronk eens in actie te zien en verwerkt in een leuke vuurwerkshow ter afsluiting van de kerstmarkt te Vreeland.

Zie dit topic voor meer informatie!

Beste vuurwerkliefhebber, Er is weer nieuws te melden: ShowroomOnze showroom is klaar en is weer groter dan ooit; nu met meer dan 220 artikelen!http://www.pronkvuurwerk.nl/index.php?main_page=page&id=22 Mocht je het moeilijk vinden om een keus te maken via de folder of internet,kom dan een kijkje nemen in de winkel en laat je voorlichten door een van onze ervaren medewerkers.Wij hebben dit jaar 2 schermen in de showroom met filmpjes. VuurwerkshowOns Pronk Vuurwerk is a.s. vrijdag 10 december te zien in een vuurwerkshow in Vreeland(vlakbij de A2 tussen Amsterdam en Utrecht, de afslag richting Hilversum)De show vindt plaats op het terrein van V.I.V. op de Raadhuislaan in Vreeland om 20.00 uur.Parkeren kan op het grasveld aan de rechterkant direct na het inrijden van Vreeland. Het is dan nog 200 meter lopen.Voor meer informatie en de schietlijst zie onze website:http://www.pronkvuurwerk.nl/index.php?main_page=page&id=45 OutletDe artikelen in de outlet gaan erg snel. Wilt u nog profiteren van de kortingen wees er dan snel bij.OP=OP Met vriendelijke groeten,Bart PronkPronk Vuurwerkhttp://www.pronkvuurwerk.nl/

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Schietlijst:
1 x Indian Summer
1 x Cosmic Gate
1 x Morning Mission
2 x Grandmaster
2 x Treasure
2 x Gold member
2 x Awakening
2 x Wanted
2 x Delirium
2 x Climax
2 x Extrema
4 x Mystic Land

zijn er morgen freaks die ook rond 8uur smorgens bestelling ophalen lijkt me leuk om ff te babbelen

Ik sta morgen ochtend om 8 uur voor jullie deur :D
je zal me herkennen aan een zwarte muts met klepje naar achteren,
ben geen kleine jonge :P en ben samen met mijn vriendin,
heb in totaal 4 bestellingen van ruim 550 euro bij elkaar.
Het lijkt mij ook wel gezellig om een praatje te maken

Groetjes koen.

Back
Bovenaan