Proline Mini

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5009
Artikelnaam: Pro Line mini 6 stuks
Bruto Gewicht: N.n.b.
Netto Kruitgewicht: N.n.b.
Effectomschrijving: De Pro-line Mini is terug in een nieuw jasje! Dit doosje bevat 6 stuks kleine fonteinen met veel effect!
Tijdsduur: 10 minuten in totaal. 1 minuut en 40 seconden per fontein.
Adviesprijs:
Adviesprijs 2023: € 3,50
Voorverkoop 2023: € 3,25

O.a. te koop bij www.bestelvuurwerk.nl
Screenshot_3.jpg

Bijlagen

• 5009.jpg
    5009.jpg
    128,6 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt:
Dat is heel jammer inderdaad, maar tóch ga ik ze proberen.

Even side-by-side vergelijken, in de hoop dat ze een redelijke vervanger zijn. Al heb ik zo mijn vrezen...

De nieuwe Mini zal een krachtige cracklingfontein worden, per 6 verpakt of los te koop en zal de “oude” prijs hebben.

In ons verslag aan GBV-Weco is bovenstaande te lezen.
Zoals de mini was zal deze nooit meer terugkomen helaas omdat deze niet in een CE in te delen viel.

ben benieuwd of die oude prijs klopt of dat het product gewoon slechter is. GBV-WECO heeft zich de laatste jaren flink laten vallen. En als er iets goed tussen zit blijft het gewoon te duur :P. Kortom geloof die praatjes van ze niet meer :)

Een nieuwe-/ vervanger van de Proline mini maar waarom crackling? Kan er niet een leuk nieuw effect in, of heeft dat allemaal te maken met die CE regelgeving

Zal inderdaad wel met de prijs te maken hebben. Crackling kost geen ruk volgens mij inderdaad, omdat het massaal toegepast wordt overal, en bulkproducten zijn goedkoper.

@Viva La Bang;
De oude prijs had ik al begrepen, wat dus 1 voor €1,50 betekend. Maar dan zeker ook 6 voor €9 in plaats van een kleine korting? Ja, ik weet het, Nederlander :rolleyes:

Korting hoort gewoon bij een groter aantal. Kan ik je geen ongelijk ingeven. In een bunker laten staan is net zo duur als ze verkoop met een kleinbeetje korting :P

Laatst bewerkt:
Artikelnummer: 5009
Artikelnaam: Pro Line mini 6 stuks
Bruto Gewicht: N.n.b.
Netto Kruitgewicht: N.n.b.
Effectomschrijving: De Pro-line Mini is terug in een nieuw jasje! Dit doosje bevat 6 stuks kleine fonteinen met veel effect!
Tijdsduur: 10 minuten in totaal. 1 minuut en 40 seconden per fontein.
Richtprijs: n.n.b.
O.a. te koop bij www.bestelvuurwerk.nl
Bekijk bijlage 13425

Op zich best een lange duur voor zo'n klein fonteintje.. En de prijs (1,30 gemiddeld) lijkt me ook meer dan redelijk. Je moet er alleen van houden, crackling. Persoonlijk konden mij die grondbloemen nooit zo boeien.

Lange fontein, helaas is er geen spectaculair einde of iets in die richting. Voor mij lijkt het me gewoon een reguliere crackling fontein. Niet veel bijzonders aan.

Ik heb een filmpje gekeken van de oude Proline Mini. De reden dat het moest worden veranderd zal ik nooit begrijpen, vooral omdat er niets is om te begrijpen

Dan had je beter moeten lezen. Hij is niet veranderd hij word al langer dan een jaar niet verkocht. En GBV maakt gewoon misbruik van de naam wat ooit een goed product was. En tja de oude kwam niet meer door de CE keuring. Door o.a die grond tollen. ;)

In de folder staat dat deze per 6 voor €7,95 gekocht kan worden. Lijkt me dan geen miskoop voor 10 minuten plezier.

Dan had je beter moeten lezen. Hij is niet veranderd hij word al langer dan een jaar niet verkocht. En GBV maakt gewoon misbruik van de naam wat ooit een goed product was. En tja de oude kwam niet meer door de CE keuring. Door o.a die grond tollen. ;)

Inderdaad. De oude kon niet in een CE categorie geplaatst worden waardoor hij dus niet meer op de markt gebracht kon worden. Nu is het een fonteintje geworden. Hopelijk een heftige crackling fontein. Ik heb hem iig ook besteld.

Back
Bovenaan