Proline Mini

Superdingetjes! nooit verwacht dat hier zo'n felle crackling vanaf zou komen. Morgen zeker nog een doosje halen:)

dan toch maar is kijken of ik ze haal damm. Dacht gister laat ik maar 6 tientjes pinnen voor klein spul die ik misschien mee neem. Dacht ben met een tientje wel klaar. Maar al dat leuk klein spul zorgt er straks nog voor dat het op is haha,

Hoewel het broertje van Katan het zeer goed deed leek me mini toch maar erg moeizaam op gang te komen hier. Vreesde er steeds weer voor dat ze uit zouden vallen, wat gelukkig niet gebeurd is.

Ben het eens met de anderen dat de crackling van deze fonteinen ontzettend fel is. Ik had ze alle 6 tegelijk afgestoken en veroorzaakte toch een leuke 'crackling-mat' effect!

Ik vond ze geweldig, ze duurden super lang en de crackling was enorm hard. Een ratelbandje is er niks meer bij. Wat mij betreft een kanshebbers wat betreft mijn keuze voor product van het jaar.

Zo'n klein ding, zo lang crackling. Ik wilde er niks van geloven. Nooit geweten dat ze het zolang zouden volhouden! Soort Stromboli's van Jorge. Ook zoiets. Waren hele leuke dingen, lekkere crackling vooral leuk in de schemering, dan zie je de vonken er goed! De tijdsduur was ook leuk! Heel erg leuk product voor erbij!

Een heel leuk vuurwerkje.Hier moet je er gewoon een boel tegelijk van aansteken. Echt een toppertje en het produceert best wel het nodige lawaai in de straat.:D

dag luitjes,

vandaag was ik niets vermoedend het internet aan het afstruinen, op zoek naar plekken waar ik dit jaar de geniale pro-line mini kon bemachtigen. en wat denk je dat ik tegen kwam? op de voor verkoop site van pro-line staat dat de mini in plaats van per 6 nu per 3 verkocht word! er staan nog geen prijzen bij vermeld, maar het zal me niets verbazen als we een flinke prijsverhoging door onze strot gestouwd krijgen! 3 voor 5 euro ofzo weet je wel? heeft iemand hier meer info over soms?

bij deze de site voor de beeldvorming:

http://www.onlinevoorverkoop.nl/vuurwerk-assortiment/proline-fireworks/proline-mini-3st

EDIT: hier nog een andere site waar de zelfde ongein op staat!:

http://www.bestelvuurwerk.nl/vuurwerk-winkel/proline-fireworks/proline-mini-3st/

proline mine

proline mine

dag luitjes,

vandaag was ik niets vermoedend het internet aan het afstruinen, op zoek naar plekken waar ik dit jaar de geniale pro-line mini kon bemachtigen. en wat denk je dat ik tegen kwam? op de voor verkoop site van pro-line staat dat de mini in plaats van per 6 nu per 3 verkocht word! er staan nog geen prijzen bij vermeld, maar het zal me niets verbazen als we een flinke prijsverhoging door onze strot gestouwd krijgen! 3 voor 5 euro ofzo weet je wel? heeft iemand hier meer info over soms?

bij deze de site voor de beeldvorming:

http://www.onlinevoorverkoop.nl/vuurwerk-assortiment/proline-fireworks/proline-mini-3st

EDIT: hier nog een andere site waar de zelfde ongein op staat!:

http://www.bestelvuurwerk.nl/vuurwerk-winkel/proline-fireworks/proline-mini-3st/
nee hoor bij de geldersevuurwerkhal bij ons in dieren verkopen ze deze en de prijs per stuk is dit jaar hetzelfde.

Grappige crackling 'fonteintjes'. Komt nog aardig wat geluid vanaf en duren lekker lang zoals je op de video kunt zien.

Nicole: nee hoor bij de geldersevuurwerkhal bij ons in dieren verkopen ze deze en de prijs per stuk is dit jaar hetzelfde.

oow dat valt weer mee dan, maar wel een beetje apart. vonden ze de doosjes of de hoeveelheden te groot ofzo?? (is sarcastisch bedoeld)

heb hier gehoord van de dealer dat de advies pijs voor 90 procent zeker dus echt wel iets is gestegen. Niet zo veel maar toch iets. ;) Tja GBV kennende betaal je voor 95 procent van hun spul veel te veel :(

nou heb vandaag de folder gezien en kan zeggen dat dat dus per dealer verschild want bij de geldersevuurwerkhal is dat wat ze van proline verkopen en dus ook de mini 0 cent duurder geworden.
zelfs heel veel prijsverlagingen zelfs,dus ligt dan aan je dealer in de buurt.
zodra de folder online mag zetten ze hem erop.

Vandaag bij een Cafferata dealer deze kunnen vinden voor 2,50 per 6. Gewoon op de gok meegenomen. Ben benieuwd!

Vandaag bij een Cafferata dealer deze kunnen vinden voor 2,50 per 6. Gewoon op de gok meegenomen. Ben benieuwd!

Als je het kan lijden; alle drie op een meter of 2 a 3 uit elkaar zetten en tegelijk afsteken. Kan geen Nederlandse knalmat tegenop.

Doe ik vaak met de pakjes van 6 :)

Back
Bovenaan