Professional Rockets

boozebelly

VWC lid
Artikelnaam: Professional Rockets
Inhoud: 19 Vuurpijlen
Omschrijving: Dit mega pijlenpakket laat niets te wensen over! Maximale 40 grams kruitvulling en oogstrelende effecten.
Lengte: 100cm
Adviesprijs: €34,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
tsss, ook weer van die oplichters:S waarschijnlijk zit er in de bovenste rij alleen 40 gram per pijl in.

ze weten het wel altijd weer goed te brengen.

maar 19 pijlen, waarvan 7 met 40gram, voor €34,50 is een goede deal! Ben benieuwd naar de effecten...

zijn echt hele mooie pijlen voor die prijs. zelfs de kleine pijlen hebben een harde burst en diverse effecten.

:) geen filmpie wel ervaringen, heb dit pakket sinds het er is elke keer. zelfs de kleine pijlen hebben een harde burst. pijlen hebben peony effecten
crackling, silverfish deze blijft overigens lang hangen voor nederlandse begrippen. voor dat geld zeker niet laten liggen.

gr hindoe

Als het Peony/Crackling/Fish effecten zijn wat is er dan zo goed aan? Beetje standaard lijkt me. Geen enkele pijl met bijvoorbeeld palm, willow of goudenregen? Zit er multicolour peony tussen?

@jejestilo: Wat is er mis met peony/crackling/fish?
Oke, fish is ook niet mijn favoriete effect in pijlen, maar als er lekkere crackling uit komt of een volle, ronde peony dan vind ik ze prachtig hoor.

106a8oy.jpg

kwaliteit is niet super duidelijk.
was wel te spreken over dit pakketje:)

Back
Bovenaan