Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Artikelnaam: Professional Rockets Inhoud: 19 Vuurpijlen Omschrijving: Dit mega pijlenpakket laat niets te wensen over! Maximale 40 grams kruitvulling en oogstrelende effecten. Lengte: 100cm Adviesprijs: €34,50
geen filmpie wel ervaringen, heb dit pakket sinds het er is elke keer. zelfs de kleine pijlen hebben een harde burst. pijlen hebben peony effecten
crackling, silverfish deze blijft overigens lang hangen voor nederlandse begrippen. voor dat geld zeker niet laten liggen.
Als het Peony/Crackling/Fish effecten zijn wat is er dan zo goed aan? Beetje standaard lijkt me. Geen enkele pijl met bijvoorbeeld palm, willow of goudenregen? Zit er multicolour peony tussen?
@jejestilo: Wat is er mis met peony/crackling/fish?
Oke, fish is ook niet mijn favoriete effect in pijlen, maar als er lekkere crackling uit komt of een volle, ronde peony dan vind ik ze prachtig hoor.