Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat 'noord' kon ik eigenlijk wel weglaten, de rest ligt toch in België. Moet zeggen dat Donker Oss desondanks de perfecte stookplek voor de Galácticos blijft.mooie oosten van noord brabant ? das wel heel verwarrend om te vinden zo![]()
Ik heb een andere voorkeur qua locatieJa dat 'noord' kon ik eigenlijk wel weglaten, de rest ligt toch in België. Moet zeggen dat Donker Oss desondanks de perfecte stookplek voor de Galácticos blijft.
Je mag best komen kijken, of je stookt jouw helft op een andere locatie, dat mag je zelf weten haha. Maar mijn helft ga ik niet van hot naar het lopen sjouwen.Ik heb een andere voorkeur qua locatie
Als je m wint win je m helemaal maat. Niet de helft weggeven.Je mag best komen kijken, of je stookt jouw helft op een andere locatie, dat mag je zelf weten haha. Maar mijn helft ga ik niet van hot naar het lopen sjouwen.
Ja dan kom maar gezellig kijken in het stadje wat ook wel eens Chicago aan de Maas genoemd werd. Stook 'm net zo graag helemaal.Als je m wint win je m helemaal maat. Niet de helft weggeven.
Woops, Tis weer een tijd geleden dat ik op school heb gezeten!Wij/jullie/zij hebben gegalacticost (KoFSCHiP, mv. = galacticossen), daarom met een T.
Desondanks staat deze bak; de Galácticos veruit het mooist in Oss, GalacticOss!