Fryskepyro
VWC lid
En ook fijn als dagen voor oud en nieuw wat sneeuw is gevallen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha ah joh, het is maar een eigennaam van een prachtbak. Geen letterlijk woord om te vervoegen. Zat gewoon een dolletje te trappen uit verveling en zo heb je weer een geheugensteuntje.Woops, Tis weer een tijd geleden dat ik op school heb gezeten!
Prima, alles behalve het weer van de afgelopen dagenEn ook fijn als dagen voor oud en nieuw wat sneeuw is gevallen
+1Heerlijk hoor, wakker worden met t idee dat er straks een gratis Galacticos in de straat staat...
Teken ik voor.Zolang er naar weinig wind is en geen mist
Ik ookTeken ik voor.
Ok ik ookIk ook
Kom je bij mij in de straat wonen dan?We zouden deze doos eigenlijk met zijn allen moeten schieten.. ik nodig jullie dan ook via deze weg uit om bij mij in de straat te genieten van deze doos.
Cool. Mijn buurman heet toevallig Harry.Sorry mannen hij is al voorbestemd voor Harry,past mooi bij de rest van mijn rubro dozen
Sinds wanneer komt vuurwerk zichzelf bij je afleveren ?Heerlijk hoor, wakker worden met t idee dat er straks een gratis Galacticos in de straat staat...

Net als voor dat tegeltje en het tegeltje wat hetzelfde zegt over regen,word er 1 ding vergeten,het heeft een grote familie die alsnog de boel kan komen verstierenAlle wind die nu waait, waait 31 december niet aldus een tegeltjeswijsheid!