[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Lijkt me een duidelijk verhaal toch :D. Bij Dezember staat dit niet. Of dit is een fout op de websites, of het antwoord is gewoon fout. Wel leuk dat dit topic nu zoveel teweeg brengt, lijkt een beetje op het Big Box topic.

Dat moet dus niet zo
Dus volgens jou moet het op de algemene vuurwerkplanet site, vervolgens naar Producten en daar zoeken welke producten nieuw zijn? Dan kan je lang zoeken want daar staat het niet. Dus je moet wel degelijk naar een winkelwebsite.

Als je filmpjes zoekt van dezemberfest krijg je filmpjes uit 2019 en 2023 zelfde als de mission131. Misschien zijn die oude blokken die dit jaar vernieuwd zijn?

Dus volgens jou moet het op de algemene vuurwerkplanet site, vervolgens naar Producten en daar zoeken welke producten nieuw zijn? Dan kan je lang zoeken want daar staat het niet. Dus je moet wel degelijk naar een winkelwebsite.

Wat jij wil maat

Wat een geemmer toch allemaal weer zeg. Discutabel beiden goed klaar geen discussie. Want zoals gezegd via catalogus Lesli is deze wel degelijk nieuw
Screenshot_20231210_182000_Samsung Internet.jpg

Wat een geemmer toch allemaal weer zeg. Discutabel beiden goed klaar geen discussie. Want zoals gezegd via catalogus Lesli is deze wel degelijk nieuw
Bekijk bijlage 77460

De catalogus van lesli staat los van vuurwerkplanet.
Als t over de catalogus van lesli had gegaan had dat waarschijnlijk wel de vraag geweest.
Maar heerlijke discussie dit, bijna nog leuker als de puzzel zelf :D

We kunnen deze discussie voor eens en voor altijd sluiten wanneer iemand gewoon even een filmpje plaatst dat hij deze box afsteekt in 2022 of eerder :) Mocht niemand zon filmpje hebben dan is het dus een nieuwkomer.

Wanneer iemand dan een linkje heeft naar een pagina van Lesli of van een dealer, zet het hier dan neer, dan zien we wel wie gelijk heeft.

Die zijn al allemaal geplaatst. Het stond in Lesli-catalogus op hun eigen site, het stond op Vuurwerkcrew die de prijsvraag nota bene organiseert, op Vuurwerkbieb, op de websites van zelfstandige dealers, enz. In principe stond het overal behalve op Vuurwerkplanet zelf. Maar die vermelden sowieso niet wat de nieuwkomers zijn in het productoverzicht. Enkel als je naar de pagina van een specifieke dealer gaat kun je dat zien. Maar geen enkele dealer in mijn omgeving verkocht Dezemberfest, dus dan moet je al lukraak winkels door t hele land afgaan.

Zal wel fout zijn :p

1. 400
2. Future Aurora
3. Zorro
4. Sugar Daddy, Inglourious Duo, Dezemberfest, Triple Trouble
5. Rock 'n Roller
6. Zena Crackling Willow
7. 8-Ball
8. Midnight Express
9. 748
10. The Secret Wizard

Die zijn al allemaal geplaatst. Het stond in Lesli-catalogus op hun eigen site, het stond op Vuurwerkcrew die de prijsvraag nota bene organiseert, op Vuurwerkbieb, op de websites van zelfstandige dealers, enz. In principe stond het overal behalve op Vuurwerkplanet zelf. Maar die vermelden sowieso niet wat de nieuwkomers zijn in het productoverzicht. Enkel als je naar de pagina van een specifieke dealer gaat kun je dat zien. Maar geen enkele dealer in mijn omgeving verkocht Dezemberfest, dus dan moet je al lukraak winkels door t hele land afgaan.

Nogmaals, ik heb de eerste de beste dealer uit de lijst genomen uit mijn buurt en daar stond dezemberfest niet als nieuwkomer bij, wel die andere drie. Ik kan zo nog meer winkels voor je opzoeken waarbij het niet het geval is. Ik zeg nu nog eens, mensen die dezemberfest niet hebben genoemd hadden het niet fout! Voor de rest... laat maar, is goed zo.

Ps. Waar vind je dan de catalogus op https://www.vuurwerkplanet.nl/ ?

Hier een aantal winkels die in mijn buurt zitten, kijk maar naar de betreffende groep Pyroshopper en kijk dan of het erbij staat of niet.
https://www.vuurwerkplanet.nl/shops/Aveve-Tuin-Dier-Hobby-Merkelbe
https://www.vuurwerkplanet.nl/shops/Hubo--Woninginrichting-Minken
https://www.vuurwerkplanet.nl/shops/vuurwerk-heythuysen

Laat mij eens een aantal winkels zien dat via de officiële website van Vuurwerkplanet Dezemberfest aanduidt als nieuw. Je zult zien dat alleen die drie andere worden genoemd.

Laatst bewerkt:
Dus kom nu niet aanzetten dat alleen jullie antwoord op deze vraag juist is, want dan ben je gewoon een beetje egoistsch bezig. In plaats dat je erkent dat beide antwoorden mogelijk dan als juist beschouwd zou kunnen worden, blijf je bij je standpunt dat alleen die antwoord van jou goed is en daarmee basta. Je kijkt waarschijnlijk niet eens en leest waarschijnlijk niet eens naar de atgumenten en naar de voorbeelden van de mensen die dezemberfest er niet bij hebben gezet omdat deze niet als nieuwkomer werd vermeld. Nee, alleen jouw antwoord is goed

Wat een beschuldigingen :o Over iets dat ik nooit gezegd heb? Als je terugleest zie je dat ik hoop (en verwacht) dat ze beiden antwoorden goed zullen gaan keuren. Ze kloppen namelijk allebei afhankelijk van hoe je het woord "nieuwkomer" interpreteert.

Ik heb ook geen twijfel dat jouw antwoord officieel het juiste is hoor. Dat ik verwachtte dat ze mijn foute antwoord toch goedkeuren, wil absoluut niet zeggen dat ik hoop dat ze dan ook het goede antwoord ineens gaan foutkeuren??

Laatst bewerkt:
Zullen we het met elkaar leuk en gezellig houden? En in spanning afwachten?:holland: houdt de sfeer wel wat leuker denk ik. De prijsvragen en de prijzen die worden verloot is een geweldige leuke actie van de importeur en vwc. Dit is gratis en voor niets. Ik vind het persoonlijk jammer dat er zo gediscussieerd word. Win je een prijs, super leuk! Win je niet, jammer dan, volgende keer weer een kans. Man man man waar zijn we mee bezig!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan