Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dus volgens jou moet het op de algemene vuurwerkplanet site, vervolgens naar Producten en daar zoeken welke producten nieuw zijn? Dan kan je lang zoeken want daar staat het niet. Dus je moet wel degelijk naar een winkelwebsite.Dat moet dus niet zo
Dus volgens jou moet het op de algemene vuurwerkplanet site, vervolgens naar Producten en daar zoeken welke producten nieuw zijn? Dan kan je lang zoeken want daar staat het niet. Dus je moet wel degelijk naar een winkelwebsite.
Je kan toch gewoon uitleggen wat je bedoelt of is dat te veel gevraagd? Ik snap blijkbaar niet wat je bedoelt, dus als je het uitlegt snap ik het misschien?Wat jij wil maat
Wat een geemmer toch allemaal weer zeg. Discutabel beiden goed klaar geen discussie. Want zoals gezegd via catalogus Lesli is deze wel degelijk nieuw
Bekijk bijlage 77460
Wanneer iemand dan een linkje heeft naar een pagina van Lesli of van een dealer, zet het hier dan neer, dan zien we wel wie gelijk heeft.
Die zijn al allemaal geplaatst. Het stond in Lesli-catalogus op hun eigen site, het stond op Vuurwerkcrew die de prijsvraag nota bene organiseert, op Vuurwerkbieb, op de websites van zelfstandige dealers, enz. In principe stond het overal behalve op Vuurwerkplanet zelf. Maar die vermelden sowieso niet wat de nieuwkomers zijn in het productoverzicht. Enkel als je naar de pagina van een specifieke dealer gaat kun je dat zien. Maar geen enkele dealer in mijn omgeving verkocht Dezemberfest, dus dan moet je al lukraak winkels door t hele land afgaan.
Dus kom nu niet aanzetten dat alleen jullie antwoord op deze vraag juist is, want dan ben je gewoon een beetje egoistsch bezig. In plaats dat je erkent dat beide antwoorden mogelijk dan als juist beschouwd zou kunnen worden, blijf je bij je standpunt dat alleen die antwoord van jou goed is en daarmee basta. Je kijkt waarschijnlijk niet eens en leest waarschijnlijk niet eens naar de atgumenten en naar de voorbeelden van de mensen die dezemberfest er niet bij hebben gezet omdat deze niet als nieuwkomer werd vermeld. Nee, alleen jouw antwoord is goed