[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Bij vraag 4.) Kan de Dezemberfest niet als nieuw worden gezien, aangezien de website van Vuurwerkplanet leidend is en het daar ook niet als nieuw werd bestempeld, mag deze dus ook niet meetellen als zodanig, immers stond er ook niet bij dat het een nieuwkomer is. Er zijn slechts 3 als nieuw aangegeven en dat zijn Sugar Daddy, Triple Trouble en Inglourious Duo. Hier kan geen discussie of twijfel over bestaan. Het zou toch echt heel gek zijn als er duidelijk 3 producten als nieuwkomer zijn aangeduid maar dat dit dan fout zal worden gerekend. Als er een fout zou zijn gemaakt en deze moet ook als nieuwkomer worden gezien, dan is er maar 1 oplossing mogelijk, dat beide antwoorden goed wordt gekeurd.
Feit is wel dat het een nieuwkomer is. Als je verder had gekeken, hier op VWC en andere sites had je het gezien. blijft discutabel

Nope niet discutabel, alle antwoorden kan je vinden op de site van vuurwerkplanet. Geen andere mediums of sites
De vraag is wat zijn de nieuwkomers, dan hebben de mensen die vier stuks hebben toch het juiste antwoord gegeven, dat het zoals het er nu naar uitziet niet goed op de website van vuurwerkplanet stond betekend niet dat de vraag dan fout gerekend wordt, maar ook niet van de mensen die drie hebben genoteerd. Dus is het discutabel wat de regel is.

De vraag is wat zijn de nieuwkomers, dan hebben de mensen die vier stuks hebben toch het juiste antwoord gegeven, dat het zoals het er nu naar uitziet niet goed op de website van vuurwerkplanet stond betekend niet dat de vraag dan fout gerekend wordt, maar ook niet van de mensen die drie hebben genoteerd. Dus is het discutabel wat de regel is.
Het is niet discutabel, de antwoorden zijn te vinden op de website. Als je op de website kijkt zie je 3 nieuwkomers en geen 4. Hoe kan hier nog discussie over ontstaan?

Het is niet discutabel, de antwoorden zijn te vinden op de website. Als je op de website kijkt zie je 3 nieuwkomers en geen 4. Hoe kan hier nog discussie over ontstaan?

Er zijn wel 4 nieuwkomers in het lesli nl assortiment dus met 3 zit je ernaast

Staat dat op de website van vuurwerkplanet?

Er staat bij geen enkel artikel of het een nieuwkomer is of niet. Je moet ook niet bij het assortiment van een winkel kijken maar naar het algemene vuurwerkplanet assortiment. Daar gingen vorig jaar ook heel veel mensen de mist in

Er staat bij geen enkel artikel of het een nieuwkomer is of niet. Je moet ook niet bij het assortiment van een winkel kijken maar naar het algemene vuurwerkplanet assortiment. Daar gingen vorig jaar ook heel veel mensen de mist in

Op de algemene website van vuurwerkplanet staat bij geen enkel product of het een nieuw product betreft. Als ik dit fout hebt zie ik graag een screenshot, dan weet ik waar ik moet kijken.

Er staat bij alle artikelen die nieuw zijn een geel dingetje met nieuwkomer...ik heb al eerder een screenshot geplaatst waar duidelijk op te zien is dat dit op de site van vuurwerkplanet niet het geval is bij Dezemberfest...daaronder staat toevallig wel een nieuwkomer...

Maargoed volgens mij moeten we t gewoon afwachten en maakt dit t extra spannend...:holland:

Het probleem is dat nieuwkomer een doodnormaal Nederlands woord is, en heb daarom op geen enkel moment de link gelegd met die stickers. Wanneer het een veel specifieke term was, zoals de stickers met "kiloknaller van de week" in de supermarkt, dan was er natuurlijk geen discussie mogelijk, want dat is echt een categorie die een bedrijf zelf aan een product toekent.

Verder stond er "Alle antwoorden zijn te vinden via Vuurwerkplanet.nl". Dat is niets meer dan een tip voor wanneer mensen er niet uit komen, er staat toch niet dat je ze MOET vinden via hun website of dat ze alleen via daar te vinden zijn, enz.

En als de informatie uit die andere bronnen nou incorrect was, dan heb je gewoon pech gehad. Maar het was juist de informatie op Vuurwerkplanet die vooralsnog niet correct lijkt te zijn.

Vanwege al deze punten kan ik me niet anders voorstellen dan dat ze Dezemberfest gewoon goed zullen rekenen, omdat de vraagstelling te open voor interpratie was.

Er staat bij alle artikelen die nieuw zijn een geel dingetje met nieuwkomer...ik heb al eerder een screenshot geplaatst waar duidelijk op te zien is dat dit op de site van vuurwerkplanet niet het geval is bij Dezemberfest...daaronder staat toevallig wel een nieuwkomer...

Maargoed volgens mij moeten we t gewoon afwachten en maakt dit t extra spannend...:holland:

Het staat nergens bij
inglorious.png

Gewoon een willekeurige winkel genomen. Zie:

https://www.vuurwerkplanet.nl/shops/Aveve-Tuin-Dier-Hobby-Merkelbe

Bij Dezemberfest staat niet dat het een nieuwkomer is, dit staat ook niet bij Lesli aangegeven. Wanneer het niet daar en ook niet bij een winkel staat aangegeven, dan kan je geen andere externe bron nemen als zijnde dat daar het antwoord staat dat juist is. Dus neen, Dezemberfest hoort er niet bij.

Gelukkig heb ik nog wel een goed geheugen en weet ik zeker dat dit artikel pas dit jaar tevoorschijn is gekomen. Daarnaast is er eigenlijk wel een bron te vinden: https://vuurwerkbieb.nl/lesli-vuurwerk/pyroshopper/04930-dezemberfest

Als bij dealer Huet vuurwerk kijkt staat Mission131 ook al nieuw, maar zoals ik vandaag al eerder zei is dit een box uit 2020 en daar staat nu nieuwkomer bij.

Back
Bovenaan