[Prijsvraag] Vuurwerkland.nl - Meer dan €2.500 aan prijzen!

Bonusvraag 3: nog geen concrete Wolff vuurwerk ervaring om eerlijk te bekennen. Zou leuk zijn om er op deze manier ervaring mee op te doen :p. Tijdens mijn zoektocht voor het beantwoorden van de vragen en het bekijken van de filmpjes, vond ik Full Throttle wel heel vet.

Bonusvraag 3: zijn de Killing Arrow (Pijlenpakket). Dit is het eerste pijlenpakket wat altijd opviel in de folders toen ik nog een klein jochie was. Eindelijk brak de leeftijd aan dat ik deze zelf, met eigen verdiende geld, mocht kopen en deed dat dan ook direct. Toentertijd nog bij Hornsveld in Hilversum. Voor mij een prachtige, nostalgisch, herinnering.

Bonusvraag 3

Waarschijnlijk herkent bijna niemand dit artikel, maar voor mij heeft het een bijzondere plek in mijn herinneringen. Ik moet een jaar of tien, misschien elf zijn geweest toen ik deze rotjes in handen kreeg. De verpakking alleen al vond ik fantastisch!

De Knockout-Bangers zijn me altijd bijgebleven. Het is vreemd hoe zoiets kleins toch zo’n groot gevoel van nostalgie kan oproepen. Zou graag willen weten in welke jaren deze precies geproduceerd zijn. Wellicht dat jullie dat nog weten @Wolff Vuurwerk / @Koala ?

Voor mij blijft dit item een mooie herinnering aan een tijd waarin alles nog simpel en bijzonder was. Een klein stukje jeugd dat me altijd bij zal blijven!

Bekijk bijlage 1818900

Oh ik herken die wel hoor. Dat doosje ligt hier in de kast 😜😂

Bonusvraag 3: Alpha Wolff! Deze cake heb ik de afgelopen twee jaar gehad en staat dit jaar wederom op het lijstje. Een van de eerste Wolff cakes die ik kocht en iedere keer weer zwaar tevreden. De afwisseling in effecten in combinatie met de crackling finale vind ik echt top!

Bonusvraag 3: Dit is voor mij toch wel de ROTP, ieder jaar in meervoud in de collectie. Een mooiere opening om 00:00 is er eigenlijk niet. Hier achter het huis in een grote speeltuin waar iedereen samenkomt, zodra de ROTP begint met janken weet de buurt dat wel los zijn, mocht Queen een keer niet op nummer één eindigen in de top2000 kan de gong meer dan prima vervangen worden door een karton ROTP.....

Bonus vraag 3: Poeh.. Ik heb zoveel mooie producten van Wolff in de collecties gehad door de jaren heen. Maar als ik er dan één moet kiezen, dan ga ik voor de Concerto Rosso!

Het begint natuurlijk met het klassieke Dynasty Professional artwork en label. Meermaals zomaar naar de winkel gewandeld in december om dan te kunnen genieten van de etalage vol kleurrijke Dynasty producten.. 🤩 Maar goed, dan het product zelf, want daar gaat het om. De licht knisperende crackling fluiters zijn voor mij tot op heden one of a kind. Daarna de palmen met colored tips en een mooi tempo. Stand alone of in de combinatie met andere producten, het was altijd een succes bij het publiek en natuurlijk de diehard liefhebber. Mooie herinneringen!

1766233223173.png

P.S. Super toffe prijsvraag, met behoorlijke hersenkrakkertjes en nu maar duimen voor de uitslag. ☺️

Wat een toffe prijsvraag met mooie prijzen. Het was een flinke puzzel en hoop de goede antwoorden gevonden te hebben. Succes allemaal!!

Dan antwoord op bonusvraag 3. Een hele lastige keuze, want Wolff heeft echt hele goede artikelen (gehad). Als ik één van deze toppers moet kiezen, dan is het de Cruel Traction. Wat een heerlijk box was dit en heb ik meerdere malen in de collectie gehad.

Bonusvraag 3: In de loop der tijd heb ik heel wat mooie producten van Wolff mogen schieten. En veel te veel heb ik er helaas nooit kunnen schieten. Maar mijn absolute topper van Wolff is toch wel de Something Different. De naam zegt het al. Het is net even wat anders dan de rest. De compound zelf is al heel erg mooi vorm gegeven. Wanneer je de doos open doet en de waaiers erin ziet staan is hij al indrukwekkend. En dan die hele dikke tails die eruit komen. Ik hou ervan! Het jaar dat ik deze schoot werd hij door de omstanders ook unaniem verkozen tot mooiste van de avond. Het hoeft niet altijd hard en met geweld. Sierlijk en goed uitgevoerd is ook heel erg fijn! Hieronder de beelden van het exemplaar dat ik beschrijf:

Back
Bovenaan