[Prijsvraag] Vuurwerkland.nl - Meer dan €2.500 aan prijzen!

Na lang wikken en wegen tussen de Exodus en de Cruel Traction toch voor de CT gekozen. Het was destijds mijn eerste grote doos, waar ik mijn halve budget aan had uitgegeven, maar dat was het waard. Wat een geweld kwam er vanaf. Ik weet het nog goed: In de buurt werd een profblok geschoten, maar de CT deed er niet aan onder!

De laatste 2 cakes van de Exodus waren ongekend mooi en hard en is daarom een goede tweede. Helaas maar 1 jaar kunnen aanschaffen.

bonus vraag 3: de oude thunderking 100 pack zwarte doos met gele en rode tinten is voor mij gwn een stukje jeugd dat ik elke keer met me vader dat mocht ophalen was wel een hoogtepunt

Super dikke actie!

Bonus vraag 3: Mijn favoriete product is Return of the Phoenix. Wat een geweldige bak is dat om weer alle aandacht in de straat te krijgen tussen alle cakes door rond 00:00! Kei harde fluiters!

Bonusvraag 3:

Ik kies de Fire Throne. Misschien niet het grootste of hardste product wat je kan krijgen, maar ik heb hem destijds met mijn vader afgestoken en dat heeft toch een mooie herinnering achtergelaten. Hij zou me nu eens moeten zien met mijn compounds, haha

Back
Bovenaan