[PRIJSVRAAG] Vuurwerkfeestje.nl - Karton Caïro Crackling - WINNAAR BEKEND

Oei, een hele karton van deze beauty! Thnx mannen voor het mogelijk maken en het beschikbaar stellen van een mooie prijs. Vorig jaar had ik deze niet meegekregen, waren te weinig van geleverd, ondank dat ik het al in begin oktober had besteld. Dit jaar zal ik 'm hoe dan ook wel krijgen, is het niet middels deze prijsvraag, dan zeer zeker wel via een bestellinkje. :D Ik ga in ieder geval meteen hiermee aan de slag. :)

Gefeliciteerd boemmike! En een fijne jaarwisseling toegewenst met deze mooie prijs!

Oei, een hele karton van deze beauty! Thnx mannen voor het mogelijk maken en het beschikbaar stellen van een mooie prijs. Vorig jaar had ik deze niet meegekregen, waren te weinig van geleverd, ondank dat ik het al in begin oktober had besteld. Dit jaar zal ik 'm hoe dan ook wel krijgen, is het niet middels deze prijsvraag, dan zeer zeker wel via een bestellinkje. :D Ik ga in ieder geval meteen hiermee aan de slag. :)

Een beetje laat om mee te doen :D

Maar namens Boemmike! wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties en natuurlijk Vuurwerkfeestje voor het beschikbaar stellen van deze geweldige prijs. Hij zal er van genieten en een mooi filmpje plaatsen :devil:

Een beetje laat om mee te doen :D

Maar namens Boemmike! wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties en natuurlijk Vuurwerkfeestje voor het beschikbaar stellen van deze geweldige prijs. Hij zal er van genieten en een mooi filmpje plaatsen :devil:

Hoezo namens hem, kan hij dat zelf niet meer?

Whoahaha.. wist niet dat een prijsvraag zo snel al zou zijn afgelopen. Normaliter krijg je nog een hele tijd de tijd. Maar hey, geen probleem, was toch leuk om mee te doen, al was het maar voor spek en bonen. Hartelijk gefeliciteerd Boemboem Mike, wie je ook bent. Het geluk zit je wel heel erg mee. 2 posts geplaatst en ook al twee hoofdprijzen winnen, dat doe ik jou niet na, heb in al die jaren 1 hoofdprijs gewonnen dat ook nog niet eens doorging door corona. Zal wel karma zijn. Hoop toch echt dit jaar een klein beetje meer het geluk aan mijn kant te hebben. Overigens hoop ik dat je toch wat actiever zult worden op dit prachtige forum. Immers zonder actieve leden is er geen forum en zonder forum ook geen mooie prijsvragen en dito prijzen. Dus.. kom op kerel, ik wens je heel erg veel plezier met je gewonnen prijs en wens ook dat je wat meer zult posten. Hiervoor alvast mijn dank en waardering. :)

Heb al m'n vingers nog dus antwoorden/posten gaat gelukkig nog prima en kan ik zonder problemen zelf :wink:

Thanks voor de felicitaties allemaal :D

Gefeliciteerd met de vette prijs en leuk dat je zelf ook even een reactie plaatst. Dat moet je echt vaker doen, zo houden we met z'n allen het forum in leven!

Vuurwerkfeestje nogmaals bedankt voor de super dikke prijs!
Hierbij de film van het finaleproject, bestaande uit 2x Redneck Revolt (I-Shape) 4x Supercell (V-Shape) en 6x Caïro Crackling (W-Shape)

Prachtig project heb je er van gemaakt en echt een dikke finale zo zeg, bedankt voor de film.

Tof project mee gemaakt, ontzettend dikke finale zo en nogmaals dank aan Vuurwerkfeestje voor 't mogelijk maken!

Back
Bovenaan