[PRIJSVRAAG] Vuurwerkfeestje.nl - Karton Caïro Crackling - WINNAAR BEKEND

SEE YOU 282930 DEC! (2).jpg

Gefeliciteerd BoemMike met een vol karton Caīro Crackling! Dat wordt knetteren bij jou in de straat!:D
Stuur ons even een mail op [email protected] en we gaan alles in orde maken.

Veel plezier ermee en iedereen veel dank voor de actieve deelname!:p

Nog even de juiste antwoorden op een rij:
1. Mega Mine (Big Fat Chill is ook goedgerekend)
2. Caīro Crackling
3. Santiago Masters
4. Platinum Sensation

Dat loten is snel geregeld hehe, van harte gefeliciteerd BoemMike!
Superdikke prijs dit, we zullen wel een film mogen verwachten toch? :wink:

Gefeliciteerd!

Ik gun werkelijk een ieder actief lid, ook al sinds kort pas bij de club, z’n prijs. Maar als ik kijk naar z’n activiteit hier op het forum vraag ik me af of hij überhaupt er achter gaat komen dat hij gewonnen heeft. En de hoop op een filmpje is bij mij al helemaal vergaan…

Laatste activiteit van dit lid: 16 december 2022 10:36

:bonk:

Maar nogmaals van harte gefeliciteerd, ik hoop dat BoemMike dit gaat lezen:wink:

Overigens een toffe prijsvraag. De eerste twee waren makkelijk. Verder niet mee gedaan met de prijsvraag aangezien het afhalen voor mij niet zou gaan lukken.

Ha ha, de laatste activiteit was na het winnen van de hoofdprijs bij vuurwerkplanet prijsvraag.
Ik zou ook een staatslot kopen … ��

Tsja, iedereen heeft evenveel kans, de notaris van Vuurwerkcrew heeft zelf het resultaat van de loting gezien en geconstateerd dat alles volgens de regels is gegaan :D

Hij heeft toch ook meegedaan en antwoorden ingestuurd? Dan leest hij toch op zijn minst mee (niet ingelogd dan). Dus gefeliciteerd

Ik heb zojuist een pm verstuurd voor overname van zijn accountnaam hehe:angel:

Gefeliciteerd en veel plezier met deze toppers! Vuurwerkfeestje ook bedankt! :thumbup:

Wauw, deze had ik niet verwacht.. Super gaaf om deze prijsvraag te mogen winnen!
Vuurwerkfeestje uiteraard bedankt om deze super prijsvraag mogelijk te maken! Heb jullie zojuist een mail gestuurd.

Even ter reactie, voor iedereen zit de lol van het forum ergens anders. De een reageert veel, de andere haalt zijn lol en 'magie' uit het lezen van het forum. Ik ben duidelijk de laatste. Ben dagelijks actief maar zal niet snel posten omdat daar voor mij de 'magie' dus niet zit.

Uiteraard gaan we ons best doen om ze goed op film te krijgen. Voel een mooi finaleproject aankomen :D.

Gefeliciteerd, geniet er van. En iedereen draagt op zijn eigen wijze een bijdrage aan het forum. Lang of kort lid, actief of niet actief. Ik zelf ben het meest in de countdown te vinden, daar haal ik mijn sfeer en voorpret weg. Een ander weer in de product topics en een ander leest. Geniet er van!

Gefeliciteerd BoemMike, veel plezier ermee en we zien de film graag verschijnen.

Gefeliciteerd boemmike! Ben benieuwd naar het filmpje. Zeker een top product. Hier ga je/jullie zeker van genieten!

Back
Bovenaan