Prijsvraag Discovery Channel

Ik schrok ff van die timer, dus heb vast de eerste vraag fout xD Maar, who, lekker veel vuurwerk kun je winnen. Maar met 9.6 seconde kank t wel vergeten xD

30.000 euro:) Als ik dat in 1 keer zal krijgen, inplaats van de mogelijk duizenden andere dingen die je kan krijgen xD Dan zeg ik hallo tegen de Mazda RX8:) Maar goed, mag niet zo zijn xD

Oke teveel off topic.

Leuke actie en goed dat je het hebt opgemerkt:D

Haha tuurlijk, hiermee verzamelen ze alleen de email adressen en krijg je per week 10 emails over een gratis herenslip waar je alleen de verzendkosten voor hoeft te betalen.

Mocht het niet duidelijk zijn, bespaar je zelf de moeite.

Haha tuurlijk, hiermee verzamelen ze alleen de email adressen en krijg je per week 10 emails over een gratis herenslip waar je alleen de verzendkosten voor hoeft te betalen.

Mocht het niet duidelijk zijn, bespaar je zelf de moeite.

Ik snap jouw reactie maar zowel Discovery Channel, Vuurwerktotaal als Zena zouden hier denk ik niet zomaar aan meewerken om alleen maar contactinfo te verzamelen. Je gooit je betrouwbaarheid en merknaam dan toch echt wel te grabbel. Ik denk dat het een serieuze actie is. Maar om het zeker te weten kun je altijd contact opnemen (zie de voorwaarden van de actie).

heb mee gedaan, egt te makkelijke vragen.
ik deed er 2.4 sec over
ben benieuwd Zena winkel is vlak bij me.
ben ook wel benieuwd wat die andere prijzen zijn dan
en ook hoe ze de winnaar gaan kiezen
Goede antwoorden
snelste tijd
Vraag over met wie je het vierd.

ik geloof die tijd eigenlijk niet, je moet dan binnen 1 seconde 3 antwoorden aanklikken, op volgende klikken als je het antwoord gelijk al weet.

ik geloof die tijd eigenlijk niet, je moet dan binnen 1 seconde 3 antwoorden aanklikken, op volgende klikken als je het antwoord gelijk al weet.
Je hoeft het niet te geloven, maar speciaal voor jou heb ik de quiz nog maar een keer gedaan, deze keer zelfs 0:01 sneller!.

Zie bijlage :bonk:

Back
Bovenaan