Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Deze cake maakt veel los! Ik denk dat deze wel heel gaaf is in de straat, en je ziet boven je zo'n ring ontstaan, een uniek stuk vuurwerk! Ik was om bij deze compound na laatst het filmpje van Sven en Koen gezien te hebben:
Ook deze specatulaire rammer gezien in een van de compilaties, wauw! Volgens mij ook van Sven en koen. Maar deze verdiend echt wat meer aandacht/prijs imho.
Eigenlijk hoeft deze geen aandacht meer te krijgen, als ik zie en lees hoeveel hier al om te doen is geweest. Dat een gave compound. voor mij is de reden dat ik deze gekozen heb voor de opbouw in combinatie met gouden effecten. Ik verwacht veel ooeeh en aaahhh in de straat.
de chainsaw box, heerlijk die crackling, staat nu nog niet in mijn bestelling maar ik wacht de weersvoorspellingen af en als die goed zijn koop ik hem tijdens de verkoopdagen nog ff bij